آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید

ساخت وبلاگ

لیلا اوتادی otadi

لیلا اوتادی بازیگر کشورمان از رایحه جدید عطرش رونمایی کرد!

مدتی پیش بود که كمپانى «تمپتیشن» تولیدكننده عطر در فرانسه و امارات به همکاری با لیلا اوتادی پرداخت و اولین عطر با نام یک هنرمند ایرانی را وارد بازار کرد.

این بازیگر 32 ساله در این رابطه نوشت:

عطر leilaotadi با رايحه شيرين به دستم رسيد و براى دوستان و عزيزانم ارسال شد

دوست داشتم مى تونستم براى تك تك زنان زيبای سرزمينم بفرستم

موفق باشين

عطر لیلا اوتادی

عطر جدید لیلا اوتادی

لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 272 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 22:10

مراسم بزرگ گالای باشگاه ورزشی ماریتیمو که به صورت سالانه برگزار می‌شود، روز یکشنبه همین هفته با حضور علیرضا حقیقی از ساعت 4 عصر در یکی از تالارهای مجلل پرتغال برگزار شد.

این مراسم باشکوه در راستای تجلیل و اهدای جوایز شیرهای طلایی، نقره ای و برنز به برترین ورزشکاران، مربیان و طرفداران تیم فوتبال مارتیمو برگزار می‌شود. در این مراسم افراد مشهور و بزرگان سازمان های ذیربط ورزشی حضور داشتند.

علیرضا حقیقی دروازبان خوش استایل تیم ماریتیمو و تیم ملی ایران بیش از هرکس مورد توجه ویژه عکاسان پرتغالی بود.

علیرضا حقیق در پرتغال

تیپ علیرضا حقیقی در پرتغال

حقیق با تیپ رسمی در پرتغال

عکس تیپ علیرضا حقیقی در پرتغال

لاغری و کاهش وزن


آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 453 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 22:10

کنترل اضطراب anxiety

اضطراب دقیقاً همان چیزی است که میتواند به راحتی تمام برنامه‌ریزی روزانه شما را به هم بریزد، بدون آنکه بخواهید از ریتم زندگی خود خارج می‌شوید و مشکلات پشت سر هم صف میبندند! اگر شماهم میخواهید اضطراب را مدیریت کنید پس با آلامتو همراه شوید:

به گزارش آلامتو به نقل از سلامت ؛ با انتظارات شغلی غیرمنطقی، زندگی‌های اجتماعی پراز تعهد و مسئولیت، و موضوعات مربوط به سلامتی که فراتر از دانش ماست، چطور ادامه دهیم که عقب نمانیم؟ تعجبی ندارد که دنیای امروز ما، عصر اضطراب نامیده می‌شود. اما آیا می‌دانید که میزان استرس شما، بیشتر به دی‌ان‌ای‌تان مربوط می‌شود تا رئیس پرتوقع‌تان؟!

بنا به گزارش انجمن اضطراب و افسردگی آمریکا، ناهنجاری‌های اضطرابی مربوط به وراثت می‌شوند. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۴ در Molecular Psychology منتشرشد، نشان می‌دهد ارتباطی میان ناهنجاری‌های اضطرابی مانند OCD و ژن‌هایی که از والدین‌مان به ارث می‌بریم وجود دارد، که بیشتر شبیه نوع وراثت در رنگ چشم و مو می‌باشد. بنابراین والدین مضطرب ، یعنی تربیت با اضطراب و بزرگسالی با اضطراب.

البته، ترس اضطرابی ما از خیلی جهات چیز خوبی است. این احساس تنش مزمن، چیزی است که وقتی می‌خواهیم برای انجام کاری مهم آماده شویم، هشیار و دقیق نگه‌مان می‌دارد و به ما انگیزه می‌دهد تا در رقابت‌ها جلو بزنیم و از خط پایان دوِ ده کیلومتر رد شویم. اما ناهنجاری اضطرابی، استرس سالم ما را تا حدودی نابود می‌کند و به یک مشکل جدی تبدیل می‌شود.

و اگر اضطراب در ژن شماست، ممکن است با تمام عوارض ناخوشایند آن مانند سردرد، اختلالات خواب، یا نابودی میل جنسی مواجه شوید. اما حتی اگر والدین مضطرب و افسرده هم دارید، محکوم نیستید که همیشه استرس داشته باشید. برای شما شش ترفند داریم تا بتوانید به آرامش برسید.

  1. با ترس‌های‌تان روبرو شوید.

بعضی از درمانگرها دریافته‌اند که یکی از سلاح‌های کلیدی در نبرد با استرس، توانایی مواجهه با ترس‌های‌مان است. اضطراب تا حدود زیادی ناجوری بین تهدید دریافت‌شده و توانایی دریافت شده شما برای غلبه بر ان است. بنابراین اگر یادبگیرید که زودتر و مکررا با ترس‌های‌تان روبرو شوید، می‌توانید بر آنها غلبه کنید. از ارتفاع می‌ترسید؟ در یک کلاس ضخره‌نوردی یا باشگاه بولدرینگ ثبت نام کنید و خودتان را به مبارزه و چالش عادت دهید.

  1. مکث کنید.

وقتی اضطراب‌تان شروع می‌شود، دم بزنید و نفس عمیق بکشید. می‌توانید هر روز صبح از نور آفتاب بهره ببرید یا وقتی استرس‌تان شروع شد، مکث کنید و پنج دقیقه مدیتیشن داشته باشید، توقف کردن، نفس عمیق کشیدن و پاکسازی ذهن می‌تواند تاثیر شگرفی داشته باشد.

  1. بخوابید.

تحقیقی از جانب دانشگاه برکلی کالیفرنیا دریافته است، کم‌خوابی، اضطراب زمینه‌دارتان را تشدید می‌کند. وقتی مغز با کمبود خواب مواجه شود، نواحی مختلف را فریب می‌دهد که احساس را طی فرایندی به این تفکر تبدیل کند که شما موضوعی دارید که باید بابتش نگران باشید. و کسانی که زود نگران می‌شوند هم نسبت به این عارضه آسیب‌پذیرترند، پس هرشب یک خواب خوب ۷ تا ۹ ساعته داشته باشید.

  1. خواسته ناگهانی درون‌تان را کنترل و مهار کنید.

خبر کوتاه این‌که: شما نمی‌توانید همه‌چیز را کنترل کنید. وقتی ما سعی می‌کنیم شرایط یا نتایجی را که واقعا نفوذی روی‌شان نداریم کنترل کنیم، اضطراب شروع می‌شود. بنابراین این پند را بپذیرید و این موضوع را ول کنید! روی نتایجی تمرکز کنید که تحت کنترل شما هستند تا ترس فزاینده‌تان کاهش پیدا کند.

  1. حواس‌تان به نوشیدنی‌های‌تان باشد.

اگر هم‌اکنون با طوفانی از اضطراب روبرو هستید، آخرین کاری که دوست دارید انجام دهید نوشیدن یک فنجان قهوه است. ثابت شده کافئین زیاد موجب افزایش اضطراب و افسردگی در فرد پراسترس می‌شود. اگر برای آرام ماندن می‌جنگید، بیشتر از یک فنجان قهوه در روز ننوشید.

  1. از خود بپرسید: ” چه می‌شود اگر…؟”.

واقعا از چه چیزی تا این حد می‌ترسید؟ یکی از معروف‌ترین تکنیک‌هایی که درمانگرها برای مهار احساسات منفی از آن استفاده می‌کنند این است که بیمار را وادار به پرسش از خود می‌نمایند.” بیشترین ترس من واقعا از کجا می آید؟”، ” چقدر احتمال دارد که رخ بدهد؟”، ” اگر رخ داد چگونه با آن مواجه خواهم شد؟”. خودتان را به بدترین سناریو ممکن بکشانید، با این‌کار می‌توانید واقعیت را تا حدود بسیار زیادی قابل کنترل کنید.


لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 275 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 22:10

فال روزانه 1 فروردین

فال روزانه

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 فروردین: ورود خورشید به نشان شما باعث می شود انرژی و سرزندگی شما افزایش یابد و به شما انگیزه ای می دهد تا وارد عمل شوید و کاری انجام دهید. شما مشتاق هستید که کار جدیدی را آغاز کنید اما هنوز هم عاقلانه تر این است که انگیزه خود را از این کار ارزیابی کنید. به جای هدر دادن وقت و منابع تان در یک معامله با ریسک بالا دوباره در رابطه با آن فکر کنید به خاطر اینکه شما نمی توانید كاري كه قبلا انجام داده اید را خنثی کنید. اگر هنوز هم به نظر رسید که این کار ایده خوبی است بعد آن را انجام دهید.

اردیبهشت: با وجود اینکه پرندگان و شکوفه ها می دانند معنی بهار این است که سر برآورند و نظاره گر طبیعت باشند شما قدری محتاط و مردد هستید. به جای رجز خواندن ترجیح می دهید که کمی بیشتر خود را پنهان کنید مانند یک موش خرما که از سایه اش نیز می ترسد . اجازه ندهید شخص دیگری به شما بگوید که باید اکنون چکار کنید؛ فقط لازم است که زمان بیشتری اختصاص دهیدتا مطمئن شوید آنقدر اطراف تان امن است که سر از لاک خود بیرون بیاورید.

خرداد: با وجود اینکه شما معمولا انسان اجتماعی و خونگرمی هستید ورود خورشید به یازدهمین خانه از “دوستان” شما نشان می دهد که در ماه آینده مشغولیت اجتماعی فراوانی خواهید داشت. اما شما در طول روزهای آینده کمتر دوست دارید که وقت تان را با دوستان و همکاران تان بگذرانید. به جای اینکه حلقه هایی را پرتاب کنید تا مورد توجه قرار بگیرید فقط آرام بگیرید و به جمعي بپیوندید. در این صورت وقتی که در گروهی قرار می گیرید همانطور که فردیت و شخصیت خود را حفظ می کنید از طرف سایر افراد گروه نیز مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرید.

تیر: امروز به خاطر انجام کارهای بی مقدمه و بدون فکر ممکن است تحت فشار و استرس زیادی قرار بگیرید. این کار برخلاف طبیعت و اخلاق شماست . همچنین شما در مقابل واکنش ماه نشان خود ایستادگی می کنید. در نهایت ممکن است شما قادر باشید که جلوی خودتان را بگیرید اما هنوز می توانید احساس کنید که اگر به دنبال آن نروید چیز بسیار مهمی را از دست داده اید. اجازه بدهید که ذهن تان آمادگی تغییر و تحول را داشته باشد. به خاطر اینکه تصمیمات دیگران احتمالا از تصمیماتی که شما بتنهایی می گیرید بهتر به نظر می رسد.

مرداد: همچنانکه سال قدیمی می گذرد رویاهای جدید برایتان امید را به ارمغان می آورند. اما این درباره شکست نیست به خاطر اینکه شما تاب و تحمل تمرکز کردن بر روی اهداف تان ندارید. گذشته را فراموش کنید؛ به پیش رو و آینده ای موفقیت آمیز نگاه کنید. با وجود اینکه ممکن است این کار برای لحظاتی طول بکشد تا احساس کنید که اگر دوباره پیشرفتی حاصل کردید این نعمت را از دست نمی دهید.

شهریور: عجیب این است که اگر دیگران واقعا شما را مورد حمایت خود قرار دهند یا اینکه کارهای شما را با سرتکان دادن تصدیق کنند شما بیشتر از آنکه باید نگران می شوید. حقیقت این است که اگر کسی برخلاف پیشرفت شما حرکت کند قادر هستید که به او بگویید و اگر بخواهید با او بجنگید فقط انرژی هدر دادن است. فقط پیش بروید. باید زمانیکه در جهت تحقق اهداف تان گام برمی دارید خوشحال باشید و از کار خود لذت ببرید نه اینکه فقط به فکر رسیدن به آنها باشید.

مهر: شما در رابطه با کار کردن با دیگران مشتاق پیشرفت و تحول هستید با این حال یکی از دوست جدید یا همسرتان ممکن است پیشنهاد کند که اکنون زمانی برای هردونفرتان است که کاری به میل و روش خودتان انجام بدهید. این پیشنهاد را به عنوان عدم پذیرش تعبیر نکنید؛ این فقط بخشی از یک تغییر در یک رابطه طولانی مدت است. زمانیکه شما دوباره تمرکز و شخصیت خود را برقرار کنید براي كارتان مفید تر خواهد بود و می توانید تجارب خود را با یکدیگر تقسیم کنید.

آبان: خیلی رنج آور است که تمام گزینه ها و حق انتخاب های خود را در پیش روی تان ببینید و بدانید که مسیرتان قبلا انتخاب شده است. حتی يك تغيير كوچك و بي اهميت هوایی کافی است که تمایلات شما را بیدار کنند تا مسئولیت های تان را کنار بگذارید و برای بازی و تفریح بیرون بروید. اما اين تنظیم وقت و برنامه ریزی صحیح نیست. اول کارتان را درست انجام دهید و قبل از اینکه تفریح تمرکز را از شما بگیرد وظایف تان را به خوبی انجام دهید.

آذر: ممکن است امروز از خودتان خیلی راضی و خشنود باشید به خاطر اینکه انرژی خلاقانه شما قویتر شده و خیلی راحت است که هر چه را که انتخاب می کنید به راحتی بیان کنید. اما حتی اگر شرایط مهیا باشد چیزی جلوی شما را می گیرد و نمی گذارد آن طور که می خواهید تفریح کنید. کنار گذاشتن انتظارات قبلی می تواند مفید باشد اما راه حل نهایی تنها با گذشت زمان پدیدار خواهد شد. لازم نیست که این گونه عجله کنید پس آرام باشید و از لحظه حال لذت ببرید.

دی: شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشيد؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

بهمن: شما امروز در وضعیت پیچیده ودشواری مشغول بکار هستید. نیاز به زمان دارید و ممکن است اعتقاد داشته باشید که کار کردن به روش خودتان ممکن است ایده زیرکانه ای باشد. اما مردم در محیط پیرامون شما می توانند بسیار جالب باشند و شما نمی خواهید فرصت یادگیری از آنها را از دست بدهید. متاسفانه شما نمی توانید همزمان تنها و هم با دیگران باشید. به هر حال شما می توانید از این دو دنیا بهترین ها را داشته باشید اگر مایل باشید که روش کارتان را در طول روز تغییر دهید.

اسفند: با وجود اینکه به نظر می رسد همکاران شما پروژه جدیدی را از نو شروع کرده اند شما قبلا پروژه خودتان را شروع کرده بودید. اکنون زمان این است که تلاش های خود را در جهت رسیدن به سطوح دیگری از پیشرفت و پایداری در زندگی بکار گیرید. ممکن است این کار مستلزم نیرو و زمان بیشتری باشد. به جای اینکه منتظر الهام از طرف دیگری باشید سعی کنید فعالیت های خود را اولویت بندی کرده و آنها را یکی پس از دیگری بر طبق اصول و قاعده انجام دهید.


لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 278 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:47

باورهای منفی negativ-belief

باورهای منفی و اشتباه یکی از بزرگترین دشمنان شما در مسیر زندگی‌اند که باید هرچه زودتر برای تغییر آنها اقدام کنید.

همه ما یک یا چند باور اصلی داریم که در طول زندگی‌مان بارها و بارها ظاهر می‌شوند. این باورها در ترس‌های عمیق و ابرازنشده ما ریشه دارند. باورهای اصلی، برحسب نگرش شما، مشکلات مختلفی را ممکن است برایتان ایجاد کنند و یا فرصت‌های زیادی برای پیشرفت در زندگی در اختیارتان بگذارند.

اگر به آن به چشم یک فرصت نگاه کنید، احتمال اینکه بتوانید ترس‌هایتان را به ابزارهای یادگیری تبدیل کنید که باعث بهتر شدن زندگی‌تان می‌شود، بیشتر است. در زیر به اصلی‌ترین این مشکلات، ترس‌ها و باورهای مرتبط به ‌آن و توصیه‌هایی برای کنار آمدن و غلبه بر آنها اشاره می‌کنیم.

همچنین بخوانید : فواید مثبت اندیشی برای موفقیت در زندگی

نمونه‌هایی از چالش‌های متداول و ترس‌ها و باورهای مربوط به آنها

– رهاشدگی ـ هیچکس به فکر من نیست. من تنها مانده‌ام. برای هیچکس مهم نیستم. نمی‌توانم به کسی اعتماد کنم.
– غرور ـ من از همه شما بهترم. من خیلی خوبم. حق با من است و با شما نیست.
– نقص ـ من اشکال دارم. من شکست‌خورده‌ام. من نقص دارم.
– حقارت ـ من به اندازه کافی خوب نیستم. من احمقم. من بی ارزشم. من خسته‌کننده‌ام. من هیچ امیدی ندارم.
– طردشدگی ـ هیچکس من را نمی‌خواهد. هیچکس نمی‌خواهد با من وقت بگذراند.
– شرم ـ من بدم. من منفورم. من یک دیوم. من چندش‌آورم.

این باورهای مشکل‌ساز از خاطرات کودکی فرد سرچشمه می‌گیرد. آنها ممکن است پیام‌های منفی باشد که در طول زمان بارها از والدین یا افراد مهم دیگر در زندگی‌مان شنیده‌ایم. یا در یک تجربه وحشتناک در عمق وجودمان نقش بسته باشد.

توجه کنید که خیلی از افراد جبران‌کننده‌های افراطی هستند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، ممکن است به طور ناخودآگاه هر کاری از دستتان برمی‌آید را برای اینکه ثابت کنید همان باور درونی‌تان هستید، انجام دهید. بعنوان مثال، کسی که دچار باور درونی حقارت است، به ظاهر سعی خواهد کرد سلطه‌گر رفتار کند. بااینحال در عمق وجودش، این کار را برای پوشاندن حس حقارت خود انجام می‌دهد. کسی که با باور شرم دست به گریبان است، ممکن است بیش از حد لزوم مهربان و بخشنده شود تا بتواند روی باور بد بودن خود سرپوش بگذارد. اگر می‌خواهید بدانید شما هم یکی از این باورهای مشکل‌ساز را دارید، بد نیست به یک رفتار متضاد آن در خودتان توجه کنید.

نمونه‌هایی از رفتار جبران‌کننده‌های افراطی

– رهاشدگی ـ برای دوری از احساسات درونی‌شان، همیشه باید در هر جمعی شرکت کنند.
– غرور ـ برای پوشاندن این باور خود که بهتر از بقیه هستند، همیشه بسیار متواضعانه رفتار می‌کنند.
– نقص ـ همیشه خود را عالی نشان می‌دهند و از مشکلات خود حرف نمی‌زنند.
– حقارت ـ رفتاری سلطه‌گر داشته و می‌خواهند ثابت کنند بهتر از دیگرانند.
– طردشدگی ـ خودشان را بسیار دوست‌داشتنی نشان می‌دهند و از طرفی دیگران را به سادگی طرد می‌کنند.
– شرم ـ بیش از اندازه مهربان و بخشنده‌اند. بیش از حد توانشان.

چه حزء این دسته از افراد باشید چه نباشید، با بررسی باورهای درونی پشت ترس‌هایتان، می‌توانید زندگی‌تان را بهتر کنید. بااینکه ممکن است متوجه شوید که دچار بیشتر از یکی از این مشکلات هستید، احتمالاً یکی از آنها در شما غالب‌تر است. توصیه ما این است که اول مشکل غالب درونی‌تان را پیدا کنید و بعد برای غلبه بر آن هدف‌هایی برای تغییر تدریجی آنها طراحی کنید.

اهداف پیشنهادی برای تبدیل و تغییر ترس‌ها و باورهای درونی

– رهاشدگی ـ من ارزش دوست داشته شدن دارم. می‌توانم راه‌هایی برای تقسیم خودم با دیگران پیدا کنم.
– غرور ـ من می‌توانم از اطرافیانم چیزهای زیادی یاد بگیرم. همه آدم‌ها خوبی‌هایی دارند.
– نقص ـ من همانطور که هستم کاملم. می‌توانم انتخاب کنم که خودم را همانطور که هستم دوست داشته باشم.
– حقارت ـ من فردی خوب و باارزشم. می‌توانم کمک‌های زیادی به دنیا بکنم.
– طردشدگی ـ من فردی جذاب و جالبم. آدمها از شناختن من لذت خواهند برد.
– شرم ـ می‌توانم با خودم آرام و مهربان باشم. می‌توانم بهترین‌ها را برای خودم بخواهم.

در ریشه همه این باورهای درونی، فقدان پذیرش و یک حس قوی عدم ارتباط است. این عدم ارتباط می‌تواند از خودمان، با دیگران، ذات معنوی‌مان یا ترکیبی از اینها باشد. اینها دو هدف قوی برای تغییر این باورهای اصلی هستند: باید بتوانم خودم و دنیای اطرافم را عمیق‌تر بپذیرم. باید بتوانم ارتباطم را با خودم و دنیای اطرافم عمیق تر کنم.

این اهداف فقط پیشنهاداتی هستند که می‌توانید انجامشان دهید یا ندهید. با طرح جملاتی که بیشتر با شما و تجربیات شخصی‌تان سازگار است، می‌توانید ترس‌هایتان را در سطحی عمیق‌تر تغییر دهید. برای بررسی این مشکلات وقت بگذارید. هر زمان که دیدید جمله‌ای برایتان بهتر است، جمله کنونی‌تان را تغییر دهید. حتی می‌توانید از خانواده و دوستانتان هم بخواهید که کمکتان کنند. توصیه می‌کنیم هدف‌هایتان را روی کاغذ بیاورید. می‌توانید مجموعه‌ای از اهداف زندگی برای خودتان داشته باشید و هرازگاهی آنها را بررسی کنید تا همیشه در مسیر درست حرکت کنید.

بعد از اینکه هدف‌هایتان را تنظیم کردید، باید بفهمید که این باورهای درونی چه زمان تحریک می‌شوند. ببینید کی به خودتان همان داستان قدیمی را می‌گویید. هر بار که این اتفاق می‌افتد، هدفتان را به خودتان یادآور شوید و به استقبال تغییر از تصویر قدیمی و ضعیف از خودتان به تصویری واضح‌تر و کامل‌تر بروید. اگر ترس را دعوتی برای رشد و پیشرفت ببینید، همیشه می‌توانید تغییر کنید.

سعی کنید هیچوقت ترس‌هایتان را سرکوب نکرده و از آنها دوری نکنید. تلاش برای پذیرفتن و درک همه‌ی قسمت‌های وجودتان، ازجمله مشکلات درونی‌تان، در تغییر را به رویتان باز می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به ذات زیبای خودتان دست پیدا کنید. این درمقابل کمکتان می‌کند زندگی پربارتر و غنی‌تر داشته باشید. برای جبران‌کننده‌های افراطی که همیشه میلی شدید به اجتناب از ترس‌هایشان را دارند، این مسئله اهمیت بیشتری دارد.

متعجب نشوید اگر بعد از یک پیشرفت غیرمنتظره در تغییر ترس‌هایتان، دوباره روی زشت همان مشکل را به شکلی متفاوت در زندگی‌تان ببینید. بعضی فکر می‌کنند که تغییر ترس‌ها از طریق کار کردن روی باورهای درونی مثل پوست کندن لایه‌های مختلف پیاز است. پیشرفتی عالی دارید اما در آخر می‌بینید که همان باور قدیمی به شکلی متفاوت ظاهر می‌شود. بااینحال هر لایه‌ای را که پوست می‌کنید، می‌بینید که زندگی‌تان پربارتر، معنادارتر و لذت‌بخش‌تر از قبل شده است.

با تشخیص و انتخاب هدف برای تغییر باورهای مشکل‌ساز درونی، می‌توانیم عمیق‌ترین ترس‌هایمان را از بین برده، شادتر زندگی کنیم و ارتباطی عمیق‌تر با خودمان و دنیای اطرافمان برقرار کنیم. این بعدها تشویقمان می‌کند که سعی کنیم آینده‌ای روشن‌تر برای دنیا بسازیم.


لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 287 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:33

دوربین مداربسته ژئوویژن

شرکت فنی و مهندسی ایمن سازان پیشرو با شماره ثبت ۲۰۳۵۶۴ و کد اقتصادی ۳۱۴۴-۱۵۸۵-۴۱۱۱ در سال ۱۳۸۲ تاسیس گردیده ، و از زمان تاسیس در زمینه سامانه های حفاظتی ، امنیتی و نظارت تصویری مشغول به فعالیت می باشد . کادر مهندسین ، متخصصین و تکنسین های این شرکت با در اختیار داشتن منابع مختلف امکان مشاوره ، طراحی ، فروش ، نصب و راه اندازی ، آموزش و ارائه خدمات پس از فروش سامانه های حفاظتی و امنیتی در صنایع و محیطهای مختلف را با رعایت استانداردهای مهندسی به روز دنیا به نحوی که از حرفه ای ها انتظار می رود را فراهم آورده اند . ارائه محصولات و خدمات دقیق و منحصر به فرد با حداکثر کیفیت و حداقل زمان و قیمت ، موجب پیشرفت روز افزون این مجموعه گشته ، تا جایی که امروزه این شرکت به عنوان یکی از پیشتازان این زمینه با سابقه درخشان شناخته شده است .

همچنین شایان ذکر است این شرکت با توفیق الهی و تلاش روز افزون موفق به اخذ تائیدیه از ارگانهای دولتی بشرح ذیل گردیده است :

• عضو انجمن اتحادیه صنوف برق و الکترونیک ( سامانه های حفاظتی و امنیتی )
• تائید صلاحیت از اداره توسعه سیستمهای حفاظت الکترونیک حراست وزارت نفت
• تائید صلاحیت از اداره کل حراست وزارت نیرو ( توانیر )
• تائید صلاحیت از اداره کل حراست بانک صنعت و معدن
• تائید صلاحیت از اداره کل حراست بانک توسعه صادرات ایران
• تائید صلاحیت از اداره کل حراست بانک سپه

در راستای تحقق اهداف مجموعه و مشتری مداری در دنیای تجارت بر این باوریم که :
مشتری در کار ما یک هدف زودگذر نیست ،
بلکه رضایت مشتری در راس اقدامات این مجموعه قرار گرفته است ،
او یک فرد خارجی در سازمان ما محسوب نمی شود ، بلکه جزئی از سازمان ماست ،
اعتقاد ما ارائه خدمات شایسته در حداقل زمان با حداقل هزینه می باشد ،
ما با خدمتی که به مشتری ارائه می نمائیم و در ازای رضایت مشتری ، فرصت ادامه کار را برای مجموعه خود فراهم می نماییم .

امیدواریم که با تجربه مفید کسب شده در این راه ، همیار و کارگشای شما عزیزان باشیم ، و در صورت صلاحدیدکارشناسان این شرکت آماده ارائه مشاوره رایگان به نمایندگان آن مجموعه محترم می باشند. امـید اسـت با راه اندازی این سایت ، ارتباط خود را با شما مشتریان ارجمند تقویت نماییم.

در پایان با افتخار به استحضار می رسانیم شرکت فنی مهندسی ایـمـن ســازان پـیـشـرو با بهره گیری از تخصص و تجربه بیش از یک دهه در زمینه سامانه های حفاظتی ، امنیتی و نظارتی در ایران و تحقیق و بررسی تجهیزات کمپانی های به نام دنیا موفق به اخذ نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش از کمپانی های بین المللی و معتبر زیر در ایران شده است .

فروش انواع دوربین مداربسته آنالوگ ، dvr و دوربین مداربسته تحت شبکه و nvr با برند های معتبر دنیا مثل :پاناسونیک panasonic جهت دریافت اطلاعات بیشتر همچنین دریافت استعلام با ما تماس بگیرید.

کنترل تردد

سیستم های کنترل تردد هوشمند ( Access Control Systems )

گیت تردد

سیستم های گیت تردد و بازرسی ( Security Gate )

اتاق کنترل

طراحی و ساخت اتاق کنترل و مانیتورینگ ( Control Center room )

نصب انواع دکل

طراحی ، ساخت و نصب انواع دکل جهت نصب تجهیزات نظارتی و بیسیم

فروش دوربین مدار بسته

وب سایت ما : www.ircctv.org

ساعات پاسخگویی : شرکت ایمن سازان همه روزه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰ به صورت تلفنی و حضوری در خدمت مشتریان محترم می باشد.

دفتر مرکزی

  • آدرس دفتر مرکزی : تهران ، خیابان جمال الدین اسد آبادی (یوسف آباد) ، خیابان فتحی شقاقی ، پلاک ۶۱ ، طبقه ۳
  • تلفن دفتر مرکزی : ۱۹-۸۸۱۰۲۵۱۸
  • نمابر دفتر مرکزی : ۸۸۷۰۹۴۳۷
  • تلفن واحد فنی و مشاوره : ۹۰۹۲۳۰۱۶۴۷
  • تلفن همراه : ۰۹۱۲۱۰۶۶۵۱۱


لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 297 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:33

زبان بدن آقایان

اگر ظن قوی”آیا او من را دوست دارد؟” تمام مدت شما را آزار می‌دهد، از این ۱۸ نشانه‌ی زبان بدن استفاده کنید تا بفهمید آیا او واقعا شما را دوست دارد یا نه.

تقریبا همیشه، بی‌نهایت آسان است که بفهمید یک مرد شما را دوست دارد. اگر او یک دوست یا کسی است که با او صحبت می‌کنید، فقط کافی است هنگامی که اطراف شما است رفتارش را زیر نظر بگیرید.

از طرف دیگر، اگر به یک مرد خجالتی دل باخته‌اید و می‌خواهید بدانید آیا به شما علاقه دارد یا نه، فقط باید به او فرصت مناسب را بدهید تا حرف دلش را بزند.

اما اگر مردی که فکرتان را مشغول کرده‌است، کسی است که هنوز به خوبی نمی‌شناسید چه می‌کنید؟

اگر احساس کنید یک مرد جذاب شما را دوست دارد، اما هنوز مطمئن نیستید واقعا شما را دوست دارد، چه می‌کنید؟

آیا او واقعا من را دوست دارد؟

وقتی یک مرد با شما ارتباط برقرار می‌کند خواندن ذهن‌اش آسان است.

اما وقتی آن مرد خجالتی است یا مردی است که هنوز به شما معرفی نشده‌است، کار کمی سخت می‌شود.

اگر یک مرد به شما علاقه نشان می‌دهد اما واقعا دوست‌تان نیست، فقط می‌توانید به حس‌تان اتکا کنید تا قصد او را قضاوت کنید و پی‌ببرید آیا واقعا شما را دوست دارد یا نه.

اما اگر یاد بگیرید وقتی او اطراف‌تان است حواس‌تان را جمع کنید، فقط کافی است زبان بدن او را زیر نظر بگیرید تا پی‌ببرید او چیزی بیش‌تر از یک دوستی ساده در ذهن دارد یا نه.

رمزگشایی ذهن یک مرد با زیر نظر گرفتن زبان بدن او

خواندن زبان بدن یک مرد می‌تواند آشکار کند آیا او واقعا شما را دوست دارد، یا فقط حوصله‌اش سر رفته‌است و به دنبال سرگرمی برای گذراندن وقت است.

این بار که اتفاقی به او برخوردید، نزدیک او بنشینید یا پشت سرش راه بروید، به رفتار او بادقت توجه کنید. به احتمال خیلی زیاد جواب سوال‌تان را به سرعت پیدا می‌کنید.

اگر سوال بزرگ “آیا او من را دوست دارد” تمام روز در ذهن‌تان زنگ می‌زند، و این گمان هر روز کمی بیش‌تر شما را درگیر می‌کند، از این ۱۸ نشانه‌ی زبان بدن برای خواندن ذهن او استفاده کنید.

۱. فورا تغییر می‌کند.

اگر مردی شما را دوست داشته‌باشد یا علاقمند باشد شما را تحت تاثیر قرار دهد، به محض این‌که ببینید شما در آن نزدیکی هستید فورا رفتارش تغییر می‌کند. اگر می‌خندد، ناگهان متین و موقر می‌شود. یا اگر آرام نشسته است، ممکن است هیجان‌زده شود یا سعی کند در میان دوستان‌اش در مرکز توجه باشد.

۲. همان احساسی را دارد که شما دارید.

وقتی یک مرد شما را دوست دارد، همیشه از دور شما را نگاه خواهدکرد، به‌ویژه وقتی با دوستان خودتان هستید و به افراد دیگری که اطراف‌تان هستند توجهی ندارید. اگر به یک جوک می‌خندید، به سرعت بچرخید و فورا با او چشم در چشم شوید. ممکن است او را، در حالی‌که یک لبخند بزرگ صورت‌اش را پوشانده‌است، محو تماشای خودتان بیابید. چون احتمالا دارد در ذهن‌اش با شما می‌خندد.

۳. ارتباط چشمی نهایی.

اگر از خودتان می‌پرسید آیا او شما را دوست دارد یا نه، دنبال این نشانه بشد. آیا قبل از این‌که از اتاق خارج شود، هر قدر هم مشغله داشته‌باشد یا با هر فردی که باشد، با شما ارتباط چشمی برقرار می‌کند؟

به احتمال خیلی زیاد، می‌خواهد برای آخرین بار به شما نگاه کند، حتی اگر فقط برای یک ثانیه‌ی بیش‌تر باشد.

۴. با شما رو در رو می‌شود.

در یک رویداد یا دورهمی شما هر کجا نشسته‌باشید، همیشه او را درمی‌یابید که به نحوی جایی قرار گرفته‌است تا این شانس را داشته‌باشد که بدون گردن کشیدن، مستقیما محو تماشای شما شود. ممکن است رو به روی شما بنشیند، یا گوشه‌ای دور از شما بنشیند، اما هر جا بنشیند، خواهیددید همیشه منظره‌ای واضح از شما دارد.

۵. خیلی خودنمایی می‌کند.

وقتی شما آن اطراف هستید در شوخی زیاده‌روی می‌کند یا کارهای بامزه می‌کند. و همیشه اول به شما نگاه می‌کند تا واکنش‌تان را ببیند. مهم نیست بازی می‌کند، یا سر به سر دوست‌اش می‌گذارد، یا فقط در کافه‌تریا وقت‌گذرانی می‌کند. اگر کاری می‌کند که نگاه‌ها را به سوی خودش جلب کند، به دنبال نشانه‌ای است تا بفهمد در لحظه‌ی درخشش‌اش به او توجه کرده‌اید یا نه.

۶. به شما نزدیک‌تر می‌شود.

وقتی یک مرد شما را دوست دارد، می‌خواهد در نزدیکی شما باشد، حتی اگر حتی یک کلمه هم با شما رد و بدل نکند. آیا در آسانسور نزدیک شما می‌ایستد؟ آیا حتی با وجود این‌که فضای زیادی وجود دارد با فاصله‌ی کمی پشت سر شما راه می‌رود؟ احتمالا او دارد در درون خودش برای شما می‌میرد و آرزو دارد روزی شما را در آغوش بگیرد.

۷. زیاد محو تماشا می‌شود.

آیا مدام درمی‌یابید این مرد محو تماشای شما شده‌است؟ یا به محض این‌که سرتان را به سوی او می‌چرخانید نگاه‌اش را می‌دزدد؟ این نشانه‌های بزرگ بیانگر این است که آن مرد به شما علاقه دارد.

۸. آزرده می‌شود.

اگر می‌خواهید بدانید یک مرد شما را دوست دارد یا نه سعی کنید وقتی آن اطراف است برای مرد دیگری دلبری کنید. اگر حقیقتا شما را دوست داشته‌باشد، ممکن است از دیدن شیرین‌زبانی شما برای یک مرد دیگر آزرده شود. و گاهی حتی ممکن است از آن‌جا دور شود.

۹. نگاه‌های متضاد.

آیا این مرد وقتی با شما فاصله دارد چند ثانیه عمیقا محو تماشای شما می‌شود؟ از طرف دیگر، آیا وقتی نزدیک‌تان است محجوب می‌شود و از نگاه کردن به شما خودداری می‌کند؟

احتمالا او خجالتی‌تر از آن است که یک حرکت جسورانه بکند، حتی با وجود این‌که شما را دوست دارد.

۱۰. عاشق غافلگیری است.

آیا وقتی این مرد به صورت غیرمنتظره شما را می‌بیند چهره‌اش باز می‌شود؟ اگر یک مرد شما را دوست داشته‌باشد و زمانی که اصلا انتظارش را ندارد ناگهان شما را ببیند، به‌صورت غیرارادی با خودش لبخند عمیقی می‌زند. فقط کافی است برای خواندن این نشانه حالت چهره‌اش را زیر نظر بگیرید.

۱۱. سعی می‌کند برای شما خوش‌زبانی کند.

نحوه‌ی صحبت کردن او با شما با صحبت کردن‌اش با دیگران متفاوت است. وقتی یک مرد شما را دوست دارد، با شما بی‌پرواتر صحبت می‌کند یا انگار به چیزی که شما می‌گویید بیش‌تر علاقه دارد. از صدایی بم‌تر استفاده می‌کند تا مردانگی‌اش را به شما نشان دهد، حتی هنگامی که فقط از شما می‌خواهد سس را به او بدهید.

۱۲. دست انداخته می‌شود.

این یک نشانه‌ی کاملا آشکار و گویا است که بفهمید آیا یک مرد واقعا فریفته‌ی شما است یا نه. وقتی وارد جایی می‌شوید که او با دوستان‌اش آن‌جا است، چشمان‌تان را باز کنید و رفتار دوستان‌اش را زیر نظر بگیرید.

اگر دوستان‌اش نگاه‌شان را به سوی او بگردانند، با آرنج به او بزنند، یا حتی به او لبخند بزنند، احتمالا دارند به خاطر این‌که شما آن‌جا هستید او را دست می‌اندازند.

۱۳. راست می‌ایستد.

وقتی یک مرد دختری را دوست دارد، می‌خواهد بهترین روی خود را به او نشان بدهد. آیا وقتی پشت سر آن مرد راه می‌روید صاف یا استوار می‌ایستد؟ احتمالا به‌طور غریزی سعی می‌کند با امید تحت تاثیر قرار دادن شما، بهترین ویژگی‌های فیزیکی‌اش را به شما نشان بدهد.

۱۴. حرکات شما را تقلید می‌کند.

اگر مقابل مردی نشسته‌اید که دوست‌اش دارید، ‌به‌طور غریزی، بدون این‌که حتی متوجه شوید، رفتار او را تقلید می‌کنید. اگر تکیه دهد، شما هم تکیه می‌دهید. اگر یک جرعه آب بنوشد، شما هم همین کار را می‌کنید. مردان هم همین‌طور هستند. وقتی یک مرد شما را دوست دارد، او نیز رفتار شما را تقلید خواهدکرد، و هرگز حتی متوجه نخواهدشد که دارد این کار را می‌کند.

۱۵. رفتارهای اغواگرانه.

وقتی یک مرد محو تماشای شما می‌شود و شما را دوست دارد، قصدش فقط این نیست یک دل سیر شما را نگاه کند. او می‌خواهد با نگاه خیره‌ی اغواگرانه‌اش شما را تحت تاثیر قرار بدهد. وقتی آن مرد به شما خیره می‌شود، نگاهی سطحی به او بیندازید تا زبان بدن‌اش را بخوانید. اگر به آرامی چانه یا صورت‌اش را مالش می‌دهد، یا اگر دست به چانه گرفته و با حالتی مغرورانه به شما خیره شده‌است، احتمالا سعی دارد در نظر شما جذاب جلوه کند!

۱۶. دوست دارد مرتب باشد.

آیا به نظر می‌رسد این مرد درست لحظاتی قبل از ورود شما خودش را مرتب کرده‌است؟ اگر یک مرد دائم نگران ظاهرش است یا هر بار شما آن اطراف هستید سعی می‌کند بهترین رفتار را داشته‌باشد، یقینا سعی دارد تاثیر خوبی روی شما بگذارد.

۱۷. درباره‌ی شما سوال می‌کند.

وقتی یک مرد دختری را دوست دارد، نمی‌تواند مقاومت کند و سعی می‌کند با پرس‌وجو اطلاعات بیش‌تری درباره‌ی او به‌دست بیاورد. آیا هیچ‌یک از دوستان‌تان به شما گفتند آن مرد درباره‌ی شما پرس‌وجو می‌کند یا سعی می‌کند بیش‌تر درموردتان بداند؟ اگر این‌طور است میخ‌تان را کوبیده‌اید. این مرد مطمئنا دلباخته‌ی شما شده‌است، و می‌خواهد شما را به نوعی بیش‌تر از یک دوست معمولی بشناسد.

۱۸. اغلب اوقات به او برمی‌خورید.

گاه به گاه برخوردن به کسی که او را می‌شناسید‌ می‌تواند فقط یک اتفاق باشد. اما اگر تمام مدت در مکان‌های مختلف به یک مرد برمی‌خورید، چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ شاید دست سرنوشت می‌خواهد شما با او آشنا شوید. یا آن مرد خجالتی مراقب شما است و منتظر یک فرصت عالی است تا به سوی شما بیاید و بگوید سلام.

اگر متوجه “این ۱۸ نشانه‌ی آیا او من را دوست دارد” شدید، همیشه مجبور نیستید منتظر یک مرد بمانید تا از شما دعوت کند بیرون بروید تا بفهمید شما را دوست دارد. گاهی، فقط کافی است وقتی اطراف‌تان است زبان بدن او را زیر نظر بگیرید و نشانه‌ها را بخوانید.

لاغری و کاهش وزن


آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 280 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:29

ازدواج Married-Hands

به گزارش آلامتو به نقل از lifehack ؛ ازدواج زندگی هر فردی را تغییر می‌دهد. برخی از زوج‌ها شاد و صمیمی هستند و برخی دیگر روز به روز از یکدیگر دورتر می‌شوند. در این مدت یاد می‌گیرید که چگونه باید با یک نفر همزیستی کنید. از خطاها و اشتباهات او می‌گذرید. یاد می گیرید با کسی زندگی کنید که قبلا او را نمی‌شناختید و ممکن است با شما تفاوت زیادی داشته باشید. یاد می‌گیرید ببخشید و بخشیده شوید. ازدواج شما را ملزم به مذاکره و سازش می‌کند. اصلا مهم نیست این موضوع را دوست داشته باشید یا نه. بعد از دو سال زندگی عاشقانه،ممکن است همه چیز برایتان یکنواخت شود. بعد از فراموش کردن شیرینی‌های ماه عسل، همه چیز برایتان عادی می‌شود و تنها زمانی را کنار یکدیگر می‌گذرانید. دیگر خبری از لحظه‌های عاشقانه و هدیه‌های زیبا نیست. شاید به جرات می‌توان گفت ازدواج کردن آسان است اما ادامه این ازدواج بسیار دشوار می‌باشد. برای اینکه بتوانید زندگی خوبی در کنار همسرتان داشته باشید، این نکات و ترفندها را هرگز فراموش نکنید.

1.ازدواج همانند یک کار و تلاش پایدار و بی وقفه است:

هرگز دوست داشتن را متوقف نکنید. همیشه به طرف مقابلتان توجه داشته باشید. یاد بگیرید، به اشتراک بگذاریدو با همسرتان لبخند بزنید. باخودتان رفتار خوبی داشته باشید و با همسرتان بهتر رفتار کنید. هرگز نگاه‌ها، کلمات یا فعالیت‌های خود را نادیده نگیرید. سعی کنید برای دوست داشتن و عشق ورزیدن سخت تلاش کنید. به دنبال حقیقت باشید نه اینکه بخواهید همیشه حق را به خودتان بدهید. مطمئن شوید که همانند روزهای اول ازدواج توانایی شنیدن حرف‌های همسرتان را دارید. دهان خود را در برخی از مواقع بسته نگه دارید، غر نزنید و همیشه شاکی نباشید. به طرف مقابلتان کمک کنید، سعی کنید در انجام کارهای مفید او را تشویق نمایید. زمان رخ دادن طوفان‌های زندگی را بدانید و اجازه دهید عبور کنند. قبل از خواب تمامی مشکلات خود را حل کنید. اگر نیاز دیدید حتما از طرف مقابل عذر بخواهید.

2.همه چیز ارزش بحث کردن را ندارد:

بیشتر اوقات، بحث کردن در مورد برخی مسائل بسیار بی ارزش است. سعی کنید جنگ و دعوای خود را به صورت مسالمت آمیز حل کنید. هوشمندانه رفتار کنید. اگر رفتار نادرستی داشته باشید ممکن است رابطه شما را خراب کند.

3.همیشه لبخند بزنید:

اگر نمی‌توانید لبخند بزنید، زندگی خود را از دست خواهید داد. اگر بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید، همه شرایط سخت زندگی را مدیریت خواهید کرد.

4.زندگی شما چگونه است؟ از همسرتان راضی هستید؟

سعی کنید در مورد این سوالات فکر کنید. شاید جواب دادن به این سوالات کمی دشوار باشد اما می‌تواند برخی از موانع و مشکلات شما را برطرف نماید.

5.ازدواج ممکن است همانند رانندگی بر روی رولر کوستر باشد:

زندگی زناشویی شما چگونه است؟ پاسخ این سوال در هر روز از زندگی ممکن است متفاوت باشد. امروز خوب و عالی بوده اما شاید فردا وحشتناک باشد. پس به یاد داشته باشید که زندگی پستی و بلندی زیادی دارد. نباید زود جا بزنید.

6.هرگز همسر خود را با هیچ کسی مقایسه نکنید:

مقایسه کردن حتی در کودکان نیز آزار دهنده است . چه برسد به اینکه شما بخواهید همسر و همراه زندگی خود رابا فرد دیگری مقایسه کنید.هرگز اینکار را انجام ندهید. عواقب مقایسه کردن می‌تواند بسیار ناگوار باشد. مقایسه کردن رابطه، زندگی، اموال و حتی رابطه جنسی می‌تواند نتیجه بسیار بدی به همراه داشته باشد. زندگی تنها متعلق به شماست. سعی کنید از یکدیگر بهترین و ایده‌آل ترین فرد را بسازید . بر روی نکات مثبت همسر خود تمرکز کنید.

7.سعی کنید غریزه و احساس خود را بر منطق و دلیل خالی مقدم بدانید:

این گزینه یکی از سخت ترین بخش‌ها برای بیشتر زوج‌هاست . برخی از اوقات، یک طرف ممکن است علی رغم دلیل نادرست، تقاضای غیر منطقی و درخواست‌های احساسی حق با او باشد. دلیل خشک و خالی همیشه کافی نیست و ممکن است شما را وارد مسیر نادرستی بکند. در زندگی زناشویی سعی کنید از احساسات نیز کمک بگیرید. به خواسته‌های احساسی طرف مقابل گوش کنید و بعد از او سوالات منطقی بپرسید.

8.دلتان برای روزهای قبل از ازدواج و دوران نامزدی تنگ شده است؟

اگر جواب شما مثبت است می‌توانید زندگی خود را از حالت خسته کننده در بیاورید و از تجارب روزهای نامزدی استفاده کنید. اگر دوست داشتن همسر خود را متوقف کنید و همانند روزهای نامزدی به دنبال شاد کردن او نباشید، خیلی چیزها را از دست خواهید داد. اگر جوک گفتن، سینما رفتن، انجام فعالیت‌های هیجان انگیز و داشتن ایده‌های ناب را کنار گذاشته اید، بهتر است دوباره از اول همه چیز را آغاز کنید. این وظیفه شماست که همسرتان را همیشه شگفت زده کنید. همسر شما هر روز فرد متفاوتی است. با استفاده از موارد دلخواه او، هر روز را برایش هیجان انگیز کنید. همیشه از موارد جدید برای یکبار استفاده کنید. یکنواختی ممکن است حس خوبی در طرف مقابل شما ایجاد نکند.

9.رابطه جنسی خود را بررسی کنید:

اگر اجازه دهید رابطه جنسی شما بد باشد،مطمئن باشید که رابطه خوبی نخواهید داشت. اگر هر کدام از شما در هر بخشی از رابطه به خصوص رابطه جنسی کم بگذارد و مواردی را نادیده بگیرد، ممکن است لذت بردن از زندگی را نابود کنید.

10.صبر وشکیبایی را سرلوحه زندگی خود قرار دهید:

صبر و شکیبایی تنها با همسرتان کافی نیست، باید در مقابل خود نیز شکیبا باشید. باید همیشه بر روی خود کار کنید و جنبه‌های مثبت خود را بهبود ببخشید. صبر وشکیبایی تنها گزینه‌ای است که می‌تواند روزهای ناگوار و سخت زندگی را برایتان آرا‌م‌تر کند. زمانی که دو نفر با عقاید، فرهنگ، افکار و احساسات مختلف کنار یکدیگر زندگی می کنند، باید روش مدیریت و سازماندهی زندگی را نیز بدانند. در اینگونه مواقع صبر بسیار مفید و موثر خواهد بود. استفاده از روش‌های مدیتیشن گزینه بسیار خوبی است. سعی کنید هر کاری که به افزایش صبر و شکیبایی شما کمک می‌کند را انجام دهید.

11.همسرتان همیشه بهترین است و باید در اولویت باشد:

زمانی که همسرتان به شما نیاز دارد خواندن کتاب، انجام کارهای خانه، تماشای تلویزیون و صحبت کردن با گوشی را کنار بگذارید. خود را در اختیار او قرار دهید. اگر اینکار را نکنید به تدریج از شما فاصله می‌گیرد و فراموشتان می‌کند.

12.هیچ وقت ساکن نباشید:

اگر اینکار را انجام دهید و زندگی شما وارد یکنواختی شود، مرگ تدریجی آن نیز شروع خواهد شد. سعی کنید زندگی خود را بر اساس بالاترین استانداردها بنا کنید. همدیگر را عاشق هم کنید.


لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 275 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:29

درمان طبیعی آکنه

گزینه‌های بسیاری برای درمان‌های طبیعی آکنه وجود دارند. اما چطور بین گزینه‌های موجود انتخاب می‌کنید؟ مواردی که من در این مطلب فهرست کرده‌ام، آنهایی هستند که متوجه شده‌ام بهترین تاثیر را دارند و از بقیه قوی‌ترند.

هر کسی متفاوت است. شاید پیدا کردن راه حلی که برای شما بهتر جواب می‌دهد، به کمی سعی و خطا نیاز داشته باشد. اما مهم‌تر از همه این است که تسلیم نشوید.

در طول سال‌های زیادی که با آکنه درگیر بودم، تقریبا هر دوا و درمانی را امتحان کردم. متاسفانه درمان‌های نسخه‌ای را نیز امتحان کردم، اما مسئله‌ی عجیب این است که بعد از امتحان کردن همه چیز، متوجه شدم که درمان‌های گیاهی برای آکنه، بهترین تاثیر را دارند. جدی می‌گویم!

آکنه‌ی من در حدود ۱۳ سالگی شروع، و روز به روز هم بدتر می‌شد. مادرم همیشه به من می‌گفت «فقط تا بعد از دبیرستان صبر کن، بهتر خواهد شد.» اما آنها سال‌ها آمدند و رفتند، بدون آنکه چیزی تغییر کند. بعد از آن من امیدوار بودم که تا پایان دوران دانشکده، قطعا بهتر می‌شوم. اما همانطور که حدس می‌زنید، ۴ سال بعد هم هیچ چیز عوض نشد.

در طول تمام مدت دبیرستان و کالج، من به دنبال کمک بودم اما هیچ چیز موثر نبود. این عادلانه بنظر نمی‌رسید، چون آکنه‌ی بعضی افراد با بالا رفتن سنشان بهتر می‌شود. دلیلش این است که بنظر می‌رسد گاهی اوقات، آکنه یک اتفاق موقت است که بعلت تغییرات هورمون‌ها رخ می‌دهد، اما برای من و بسیاری دیگر، اینطور نیست.

بعضی از علل آکنه که پزشکان هرگز به شما نخواهند گفت اینها هستند:

۱. اول از همه، به هیچکس اعتماد نکنید. منظورم این است که پزشکان و متخصصان پوست به شما خواهند گفت که رژیم غذایی مهم نیست و درمان‌های طبیعی برای آکنه موثر نیستند، مسئله فقط مربوط به هورمون‌هاست و شما بجز مصرف داروهای نسخه‌ای آنها، نمی‌توانید کار دیگری انجام دهید.

۲. چیزی که می‌خورید، مهم است. بسیار مهم است که مراقب چیزی باشید که وارد بدنتان می‌کنید. از تمام غذاهای فراوری شده اجتناب کنید و غذاهای طبیعی بخورید و مطمئن شوید که در رژیم غذایی‌تان، چربی‌های کافی وجود دارد. مانند آووکادو و روغن نارگیل. گاهی اوقات لبنیات می‌توانند مشکل‌ساز شوند و باید علاوه بر آنها از قند تصفیه شده نیز اجتناب شود.

۳. یک آزمایش خون انجام دهید. خونتان را از نظر ویتامین‌ها و مواد معدنی آزمایش کنید تا مطمئن شوید دچار هیچ نوع کمبودی نیستید. چند مورد اصلی که باید در آزمایشتان وجود داشته باشد، ویتامین A و زینک است. همچنین ممکن است ایده‌ی خوبی باشد که تیروئید و سطوح هورمونی‌تان (پروژسترون و تستوسترون) را هم بررسی کنید.

۴. مواد آلرژی زا! آکنه‌ی شما ممکن است نتیجه‌ی یک آلرژی باشد. مشخص کنید که آیا هر گونه ماده‌ی آلرژی‌زایی وجود دارد که احتمال داشته باشد باعث آکنه‌ی شما شود یا نه، مانند گلوتن که ممکن است میزان جذب مواد مغذی را کاهش دهد. سایر مواد آلرژی‌زای متداول عبارتند از لبنیات، مخمر و تخم مرغ. ممکن است آلرژی‌های غذایی، با تاخیر بر شما تاثیر بگذارند، بخصوص اگر مبتلا به سندرم روده چکه کن باشید.

و اما ۱۰ مورد از بهترین درمان‌های کاملا طبیعی برای آکنه:

۱. جوش شیرین

این، درمان طبیعی مورد علاقه من برای آکنه است. با کمال تعجب، من ماسک جوش شیرین را چند سال قبل کشف کردم و باید بگویم که این ماده در پاکسازی پوست، فوق العاده قوی است. جوش شیرین، نه تنها به از بین بردن جوش‌ها و کاهش التهاب کمک می‌کند بلکه یک لایه بردار نیز هست و به حذف سلول‌های مرده‌ی پوست کمک می‌کند.

به این دلیل، در کاهش هرگونه آثار زخم‌های قدیمی یا جای جوش‌ها، بسیار موثر است. برای استفاده از آن، فقط چند قاشق چایخوری جوش شیرین بردارید و آن را با آب گرم مخلوط کنید تا به شکل خمیر در آید. این خمیر را به پوستتان بزنید. شاید بهتر باشد که در چند بار اول، آن را فقط ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوستتان بگذارید، زیرا ممکن است بیش از حد قوی باشد.

شما می‌توانید این زمان را به تدریج به یک ساعت افزایش دهید یا حتی آن را در طول شب (کاری که من انجام می‌دهم) روی پوستتان بگذارید. بعد از یکبار استفاده، شما می‌توانید تفاوت قابل توجهی در پوستتان ببینید.

۲. سرکه سیب

سرکه سیب یک درمان قدرتمند دیگر برای آکنه است که دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچی می‌باشد. برای شروع، چند قاشق چایخوری سرکه سیب را با نصف یا یک چهارم فنجان آب رقیق کنید، زیرا هنگامیکه بطور مستقیم روی پوست استفاده شود، می‌تواند بسیار قوی باشد. مطمئن شوید از سرکه سیبی استفاده می‌کنید که خام و تصفیه نشده بوده و حاوی بچه سرکه باشد، زیرا دارای بیشترین مواد مغذی است.

۳. روغن نارگیل

روغن نارگیل، یک ماده ضد باکتری و ضد قارچ است، همچنین بسیار مرطوب کننده و ملایم می‌باشد. این ماده به مبارزه با باکتری‌ها و کاهش قرمزی کمک می‌کند. روغن نارگیل را به پوستتان بزنید و آن را ماساژ دهید. شما می‌توانید اینکار را چند بار در روز تکرار کنید. با روغن نارگیل، هیچ نیازی به استفاده از مرطوب کننده نیست. این روغن بسیار موثر است و منافذ شما را مسدود نمی‌کند. برای آنکه کاملا از مزایای آن بهره‌مند شوید، از روغن نارگیل ارگانیک که تصفیه نشده باشد، استفاده کنید.

۴. روغن درخت چای

روغن درخت چای، یک اسانس است و می‌تواند یک درمان کاملا طبیعی و بسیار قدرتمند برای آکنه باشد، زیرا ضد باکتری است. برای استفاده از آن، مقدار کمی (۵ تا ۱۰ قطره) از روغن درخت چای را با یک چهارم فنجان آب مخلوط کنید. یک پنبه‌ی توپی را در این مخلوط خیس کنید و به پوستتان بزنید. شما می‌توانید اینکار را چند بار در طول روز تکرار کنید یا در زیر آرایشتان از آن استفاده کنید.

۵. سفیده تخم مرغ

من در مورد خوردن آنها صحبت نمی‌کنم! وقتی سفیده‌های تخم مرغ بعنوان ماسک صورت استفاده شوند، یک درمان طبیعی عالی برای آکنه خواهند بود. سفیده‌های تخم مرغ، چربی را کاهش می‌دهند و علاوه بر بیرون کشیدن آلودگی‌ها، منافذ را به حداقل می‌رسانند.

مطلب مرتبط: ۱۱ کاربرد زیبایی برای لیمو

برای استفاده از آن، سفیده‌ی تخم مرغ را از زرده‌ی آن جدا کنید و سپس با یک پنبه‌ی توپی یا انگشتانتان، سفیده‌ی تخم مرغ را به پوستتان بزنید. بعد از چند دقیقه، احساس می‌کنید که سفت می‌شود. شما می‌توانید سفیده‌ی تخم مرغ را از ۱۰ دقیقه تا یک ساعت روی پوستتان قرار دهید. پس از آن، پوستتان درخشندگی شگفت انگیزی پیدا خواهد کرد.

۶. آب لیمو

برای این یکی، شما می‌توانید از آبلیمو، و یا یک لیموی تازه آبگرفته استفاده کنید. لیمو دارای خواص ضدباکتری و قابض طبیعی است که به تمیز کردن پوستتان کمک می‌کند. آب لیمو را به پوستتان بزنید و بگذارید بمدت ۱۵ دقیقه تا یک ساعت روی پوستتان بماند.

۷. سیر

سیر نه تنها بصورت مصرف خوراکی، دارای خواص ضد باکتری طبیعی و عالی می‌باشد، بلکه بصورت موضعی نیز فوق العاده است. برای استفاده از آن، یک حبه سیر بردارید و آن را بصورت نازک برش دهید. برش‌های سیر را روی پوستتان مالش دهید، مخصوصا روی همه‌ی نواحی مشکل دار. مطمئن شوید که آب سیر به پوستتان مالیده می‌شود. بگذارید بمدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه روی پوستتان بماند.

۸. قالب‌های یخ

برای کمک به کاهش التهاب، یک قالب یخ را روی نواحی مشکل دار مالش دهید. سرمای آن، نه تنها منافذ شما را می‌بندد بلکه باکتری‌ها را نیز بیرون می‌راند. شما می‌توانید با ریختن آب سرد روی صورتتان نیز به اثرات مشابهی دست یابید.

۹. نشاسته ذرت

نشاسته ذرت، بسیار تسکین دهنده و ملایم است. هنگامیکه دچار قرمزی و تحریکات پوستی هستید، این ماده یک درمان طبیعی عالی برای آکنه‌ی شما محسوب می‌شود. شما می‌توانید نشاسته‌ی ذرت را فقط روی جوش‌هایتان بزنید یا روی کل صورتتان بمالید. من گاهی اوقات، آنرا در تمام شب روی پوستم می‌گذارم و در صبح، متوجه تغییر قابل توجهی در پوستم می‌شوم.

۱۰. آلوئه ورا

آلوئه ورا، بسیار تسکین دهنده است و التهاب و قرمزی را کاهش می‌دهد. برای استفاده از آن، ژل آن را با استفاده از انگشتانتان به پوستتان بزنید. می‌توانید روزی چند بار از آن استفاده کنید. اگر گیاه آلوئه ورا داشته باشید، بهتر می‌شود. زیرا می‌توانید به آلوئه ورای تازه دسترسی داشته باشید، بدون هیچ گونه ماده‌ی افزودنی. یا می‌توانید ژل آلوئه ورای ارگانیک تهیه کنید.

من هنوز هم به استفاده از این درمان‌های طبیعی برای آکنه ادامه می‌دهم. معمولا روزی یکبار از ماسک جوش شیرین و روغن نارگیل استفاده می‌کنم. حالا پوست من صاف‌تر است. با اینحال اگر هفته‌ای بسیار پر استرس داشته باشم یا چند هفته از جوش شیرین استفاده نکنم، ممکن است دوباره جوش بزنم.

همچنین بخوانید: انواع ماسک صورت

مهم نیست که علت جوش شما چیست، اکنون بهترین زمان برای امتحان کردن این درمان‌های طبیعی آکنه و تلاش برای بهبودی پوستتان به بهترین شکل ممکن است. خبر خوب این است که چیزهای زیادی برای امتحان کردن وجود دارد.

لاغری و کاهش وزن


آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 246 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:29

زبان بدن Body-Language

اکثر ارتباطات ما غیرکلامی است، پس اطمینان حاصل کنید که بدن‌تان دقیقا آن چیزی را می‌گوید که قصد گفتنش را داشته‌اید.

بعضی اوقات، بدن‌مان می‌داند باید چه‌کار کند. چیزی درباره‌ی غریزه‌ی طبیعی وجود دارد که باید گفته شود، درباره‌ی این که به‌طور ذاتی می‌دانید چگونه در مواقع استرس شدید و اجبار واکنش نشان دهید. در بعضی مواقعی که نمی‌توانیم با سرعت کافی به پردازش افکار بپردازیم، میلیون‌ها بافت و الیاف عضله که سلول‌های زنده‌ی عضله‌مان را تشکیل می‌دهند گوی سبقت را می‌ربایند و به‌جای ما سخن می‌گویند.

به همین دلیل است که زبان بدن از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ بدن‌مان چیزهایی می‌گوید که دهان‌مان نمی‌گوید. چنان‌چه می‌خواهید هیبت‌تان را بدون هیچ کلامی القاء کنید، این هفت راز زبان بدنِ افراد بسیار موفق را بررسی کنید.

۱. راست بایستید

درست ایستادن نه‌تنها برای کمرتان مفید است – وزن را به طور مساوی توزیع می‌کند و فشار دردناک روی پایین‌تنه‌تان را بر می‌دارد – بلکه به دیگران نیز نشان می‌دهد که به خودتان مطمئن هستید.

بدون این‌که خجالت بکشید فضای بیش‌تری اشغال کنید و شانه‌های‌تان را بگسترانید، راست نگه داشتن ستون فقرات قدرت را به معرض حضور می‌گذارد. پس نترسید و به‌جهان نشان دهید که فکر می‌کنید حائز اهمیت هستید.

۲. دست‌های‌تان را از هم بگشایید

این یک باور عامیانه است که دست به سینه ایستادن باعث می‌شود این‌گونه به نظر بیاید که تمایلی به ملاقات افراد جدید ندارید و آن‌را ناخوشایند می‌دانید. دلیل این واقعه این است که ایجاد مانعی فیزیکی بین شما و آدمی دیگر این احساس را به فردِ‌ مقابل می‌دهد که او را کنار می‌گذارید – و هیچ‌فردی دوست ندارد احساس تنها بودن داشته‌باشد.

۳. بی‌قراری را کنار بگذارید

بازی‌کردن مداوم با یک شی – چه موهای‌تان باشد، چه لباس‌تان، یا تلفن‌تان – نگرانی‌تان را نشان می‌دهد، حتی زمانی‌که در واقعیت بسیار راحت هستید. اگر واقعا در موقعیتی عصبی هستید، مهم است تظاهر به آرامش کنید تا زمانی‌که به آرامش برسید. در موقعیتی ناخوشایند، وانمود کنید راحت هستید و، دیر یا زود، راحتی به سراغ‌تان خواهد آمد.

۴. زُل نزنید

هرچند برقراریِ ارتباط چشمی برای مطمئن شدن از این‌که آدم‌ها می‌دانند با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، از اهمیت زیادی برخوردار است، ولی برقراری ارتباط چشمی که بسیار شدید باشد، باعث می‌شود احساس بسیار ناخوشایندی داشته باشند. مراقب باشید که به‌صورت تصادفی در هنگام صحبت کردن با طرف مقابل‌تان به او زُل نزنید. برقراری تماس چشمی زیاد می‌تواند به عنوان تلاشی برای چیرگی یا عداوت تفسیر شود، لذا نسبت به پیام‌هایی که به ارسال‌شان امیدوار هستید هوشیار باشید.

۵. از سر تکان دادن‌های بیش از حد هیجانی اجتناب کنید

بسیار هیجان‌زده و مشتاق ظاهر شدن هیچ‌وقت نشانه‌ی خوبی نیست –حتی نه با سرپرست‌تان. بسیار بسیار مشتاقانه سر تکان دادن می‌تواند ساختگی و فریب‌دهنده به‌نظر بیاید، همچون تلاشی برای جلب توجهِ طرف مقابل بواسطه‌ی موافقت کردن با چیزی که می‌گوید. معقولانه‌تر خواهد بود که همه‌چیز را آسان بگیرید و به‌جای بالا و پایین‌بردن سرتان، با حرکت چانه – یا حتی یک ’بله‘‌ی کلامی – موافقت خود را اعلام کنید.

۶. نگاه کردن به ساعت را متوقف کنید

علیرغم این‌که این کار بی‌ضرر به نظر می‌رسد، از آن‌جا که همه‌ی ما کارهایی برای انجام دادن و محل‌هایی برای حضور داریم، واقعا برای آدمی که در برابر شما قرار دارد توهین‌آمیز است. تراوش احساسات و نشانه‌های بی‌قراری و بی‌تابی، بازی‌کردن با دست‌ها و پاهای‌تان، یا برای رفتن این پا و آن پا کردن، باعث می‌شود طرف مقابل‌تان به خاتمه‌ی هر چه زودتر این تعامل راغب باشد.

۷. با کلام‌تان هم‌سو باشید

شاید مهم‌ترین راز زبان بدن، حفظ سازگاری مطمئنی بین کلام‌تان و احساسات ابراز شده‌تان است. اگر در زمان پذیرش یک اعتراض لبخند بزنید یا در زمان تعریف‌کردن از دیگران خود را ناراحت نشان دهید، آدم‌ها کلام‌تان – یا حرکات‌تان – را جدی نمی‌گیرند. برای بدن‌تان بسیار مهم است که به‌عنوان یک کلیتِ ترکیبی عمل کند، مغزتان زبان‌تان را با اعضای بدن‌تان سازگار کند، تا توجه و موفقیتی که شایسته‌ی آن است را جلب کند.

لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 268 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 10:20

زبان بدن آقایان

اگر ظن قوی”آیا او من را دوست دارد؟” تمام مدت شما را آزار می‌دهد، از این ۱۸ نشانه‌ی زبان بدن استفاده کنید تا بفهمید آیا او واقعا شما را دوست دارد یا نه.

تقریبا همیشه، بی‌نهایت آسان است که بفهمید یک مرد شما را دوست دارد. اگر او یک دوست یا کسی است که با او صحبت می‌کنید، فقط کافی است هنگامی که اطراف شما است رفتارش را زیر نظر بگیرید.

از طرف دیگر، اگر به یک مرد خجالتی دل باخته‌اید و می‌خواهید بدانید آیا به شما علاقه دارد یا نه، فقط باید به او فرصت مناسب را بدهید تا حرف دلش را بزند.

اما اگر مردی که فکرتان را مشغول کرده‌است، کسی است که هنوز به خوبی نمی‌شناسید چه می‌کنید؟

اگر احساس کنید یک مرد جذاب شما را دوست دارد، اما هنوز مطمئن نیستید واقعا شما را دوست دارد، چه می‌کنید؟

آیا او واقعا من را دوست دارد؟

وقتی یک مرد با شما ارتباط برقرار می‌کند خواندن ذهن‌اش آسان است.

اما وقتی آن مرد خجالتی است یا مردی است که هنوز به شما معرفی نشده‌است، کار کمی سخت می‌شود.

اگر یک مرد به شما علاقه نشان می‌دهد اما واقعا دوست‌تان نیست، فقط می‌توانید به حس‌تان اتکا کنید تا قصد او را قضاوت کنید و پی‌ببرید آیا واقعا شما را دوست دارد یا نه.

اما اگر یاد بگیرید وقتی او اطراف‌تان است حواس‌تان را جمع کنید، فقط کافی است زبان بدن او را زیر نظر بگیرید تا پی‌ببرید او چیزی بیش‌تر از یک دوستی ساده در ذهن دارد یا نه.

رمزگشایی ذهن یک مرد با زیر نظر گرفتن زبان بدن او

خواندن زبان بدن یک مرد می‌تواند آشکار کند آیا او واقعا شما را دوست دارد، یا فقط حوصله‌اش سر رفته‌است و به دنبال سرگرمی برای گذراندن وقت است.

این بار که اتفاقی به او برخوردید، نزدیک او بنشینید یا پشت سرش راه بروید، به رفتار او بادقت توجه کنید. به احتمال خیلی زیاد جواب سوال‌تان را به سرعت پیدا می‌کنید.

اگر سوال بزرگ “آیا او من را دوست دارد” تمام روز در ذهن‌تان زنگ می‌زند، و این گمان هر روز کمی بیش‌تر شما را درگیر می‌کند، از این ۱۸ نشانه‌ی زبان بدن برای خواندن ذهن او استفاده کنید.

۱. فورا تغییر می‌کند.

اگر مردی شما را دوست داشته‌باشد یا علاقمند باشد شما را تحت تاثیر قرار دهد، به محض این‌که ببینید شما در آن نزدیکی هستید فورا رفتارش تغییر می‌کند. اگر می‌خندد، ناگهان متین و موقر می‌شود. یا اگر آرام نشسته است، ممکن است هیجان‌زده شود یا سعی کند در میان دوستان‌اش در مرکز توجه باشد.

۲. همان احساسی را دارد که شما دارید.

وقتی یک مرد شما را دوست دارد، همیشه از دور شما را نگاه خواهدکرد، به‌ویژه وقتی با دوستان خودتان هستید و به افراد دیگری که اطراف‌تان هستند توجهی ندارید. اگر به یک جوک می‌خندید، به سرعت بچرخید و فورا با او چشم در چشم شوید. ممکن است او را، در حالی‌که یک لبخند بزرگ صورت‌اش را پوشانده‌است، محو تماشای خودتان بیابید. چون احتمالا دارد در ذهن‌اش با شما می‌خندد.

۳. ارتباط چشمی نهایی.

اگر از خودتان می‌پرسید آیا او شما را دوست دارد یا نه، دنبال این نشانه بشد. آیا قبل از این‌که از اتاق خارج شود، هر قدر هم مشغله داشته‌باشد یا با هر فردی که باشد، با شما ارتباط چشمی برقرار می‌کند؟

به احتمال خیلی زیاد، می‌خواهد برای آخرین بار به شما نگاه کند، حتی اگر فقط برای یک ثانیه‌ی بیش‌تر باشد.

۴. با شما رو در رو می‌شود.

در یک رویداد یا دورهمی شما هر کجا نشسته‌باشید، همیشه او را درمی‌یابید که به نحوی جایی قرار گرفته‌است تا این شانس را داشته‌باشد که بدون گردن کشیدن، مستقیما محو تماشای شما شود. ممکن است رو به روی شما بنشیند، یا گوشه‌ای دور از شما بنشیند، اما هر جا بنشیند، خواهیددید همیشه منظره‌ای واضح از شما دارد.

۵. خیلی خودنمایی می‌کند.

وقتی شما آن اطراف هستید در شوخی زیاده‌روی می‌کند یا کارهای بامزه می‌کند. و همیشه اول به شما نگاه می‌کند تا واکنش‌تان را ببیند. مهم نیست بازی می‌کند، یا سر به سر دوست‌اش می‌گذارد، یا فقط در کافه‌تریا وقت‌گذرانی می‌کند. اگر کاری می‌کند که نگاه‌ها را به سوی خودش جلب کند، به دنبال نشانه‌ای است تا بفهمد در لحظه‌ی درخشش‌اش به او توجه کرده‌اید یا نه.

۶. به شما نزدیک‌تر می‌شود.

وقتی یک مرد شما را دوست دارد، می‌خواهد در نزدیکی شما باشد، حتی اگر حتی یک کلمه هم با شما رد و بدل نکند. آیا در آسانسور نزدیک شما می‌ایستد؟ آیا حتی با وجود این‌که فضای زیادی وجود دارد با فاصله‌ی کمی پشت سر شما راه می‌رود؟ احتمالا او دارد در درون خودش برای شما می‌میرد و آرزو دارد روزی شما را در آغوش بگیرد.

۷. زیاد محو تماشا می‌شود.

آیا مدام درمی‌یابید این مرد محو تماشای شما شده‌است؟ یا به محض این‌که سرتان را به سوی او می‌چرخانید نگاه‌اش را می‌دزدد؟ این نشانه‌های بزرگ بیانگر این است که آن مرد به شما علاقه دارد.

۸. آزرده می‌شود.

اگر می‌خواهید بدانید یک مرد شما را دوست دارد یا نه سعی کنید وقتی آن اطراف است برای مرد دیگری دلبری کنید. اگر حقیقتا شما را دوست داشته‌باشد، ممکن است از دیدن شیرین‌زبانی شما برای یک مرد دیگر آزرده شود. و گاهی حتی ممکن است از آن‌جا دور شود.

۹. نگاه‌های متضاد.

آیا این مرد وقتی با شما فاصله دارد چند ثانیه عمیقا محو تماشای شما می‌شود؟ از طرف دیگر، آیا وقتی نزدیک‌تان است محجوب می‌شود و از نگاه کردن به شما خودداری می‌کند؟

احتمالا او خجالتی‌تر از آن است که یک حرکت جسورانه بکند، حتی با وجود این‌که شما را دوست دارد.

۱۰. عاشق غافلگیری است.

آیا وقتی این مرد به صورت غیرمنتظره شما را می‌بیند چهره‌اش باز می‌شود؟ اگر یک مرد شما را دوست داشته‌باشد و زمانی که اصلا انتظارش را ندارد ناگهان شما را ببیند، به‌صورت غیرارادی با خودش لبخند عمیقی می‌زند. فقط کافی است برای خواندن این نشانه حالت چهره‌اش را زیر نظر بگیرید.

۱۱. سعی می‌کند برای شما خوش‌زبانی کند.

نحوه‌ی صحبت کردن او با شما با صحبت کردن‌اش با دیگران متفاوت است. وقتی یک مرد شما را دوست دارد، با شما بی‌پرواتر صحبت می‌کند یا انگار به چیزی که شما می‌گویید بیش‌تر علاقه دارد. از صدایی بم‌تر استفاده می‌کند تا مردانگی‌اش را به شما نشان دهد، حتی هنگامی که فقط از شما می‌خواهد سس را به او بدهید.

۱۲. دست انداخته می‌شود.

این یک نشانه‌ی کاملا آشکار و گویا است که بفهمید آیا یک مرد واقعا فریفته‌ی شما است یا نه. وقتی وارد جایی می‌شوید که او با دوستان‌اش آن‌جا است، چشمان‌تان را باز کنید و رفتار دوستان‌اش را زیر نظر بگیرید.

اگر دوستان‌اش نگاه‌شان را به سوی او بگردانند، با آرنج به او بزنند، یا حتی به او لبخند بزنند، احتمالا دارند به خاطر این‌که شما آن‌جا هستید او را دست می‌اندازند.

۱۳. راست می‌ایستد.

وقتی یک مرد دختری را دوست دارد، می‌خواهد بهترین روی خود را به او نشان بدهد. آیا وقتی پشت سر آن مرد راه می‌روید صاف یا استوار می‌ایستد؟ احتمالا به‌طور غریزی سعی می‌کند با امید تحت تاثیر قرار دادن شما، بهترین ویژگی‌های فیزیکی‌اش را به شما نشان بدهد.

۱۴. حرکات شما را تقلید می‌کند.

اگر مقابل مردی نشسته‌اید که دوست‌اش دارید، ‌به‌طور غریزی، بدون این‌که حتی متوجه شوید، رفتار او را تقلید می‌کنید. اگر تکیه دهد، شما هم تکیه می‌دهید. اگر یک جرعه آب بنوشد، شما هم همین کار را می‌کنید. مردان هم همین‌طور هستند. وقتی یک مرد شما را دوست دارد، او نیز رفتار شما را تقلید خواهدکرد، و هرگز حتی متوجه نخواهدشد که دارد این کار را می‌کند.

۱۵. رفتارهای اغواگرانه.

وقتی یک مرد محو تماشای شما می‌شود و شما را دوست دارد، قصدش فقط این نیست یک دل سیر شما را نگاه کند. او می‌خواهد با نگاه خیره‌ی اغواگرانه‌اش شما را تحت تاثیر قرار بدهد. وقتی آن مرد به شما خیره می‌شود، نگاهی سطحی به او بیندازید تا زبان بدن‌اش را بخوانید. اگر به آرامی چانه یا صورت‌اش را مالش می‌دهد، یا اگر دست به چانه گرفته و با حالتی مغرورانه به شما خیره شده‌است، احتمالا سعی دارد در نظر شما جذاب جلوه کند!

۱۶. دوست دارد مرتب باشد.

آیا به نظر می‌رسد این مرد درست لحظاتی قبل از ورود شما خودش را مرتب کرده‌است؟ اگر یک مرد دائم نگران ظاهرش است یا هر بار شما آن اطراف هستید سعی می‌کند بهترین رفتار را داشته‌باشد، یقینا سعی دارد تاثیر خوبی روی شما بگذارد.

۱۷. درباره‌ی شما سوال می‌کند.

وقتی یک مرد دختری را دوست دارد، نمی‌تواند مقاومت کند و سعی می‌کند با پرس‌وجو اطلاعات بیش‌تری درباره‌ی او به‌دست بیاورد. آیا هیچ‌یک از دوستان‌تان به شما گفتند آن مرد درباره‌ی شما پرس‌وجو می‌کند یا سعی می‌کند بیش‌تر درموردتان بداند؟ اگر این‌طور است میخ‌تان را کوبیده‌اید. این مرد مطمئنا دلباخته‌ی شما شده‌است، و می‌خواهد شما را به نوعی بیش‌تر از یک دوست معمولی بشناسد.

۱۸. اغلب اوقات به او برمی‌خورید.

گاه به گاه برخوردن به کسی که او را می‌شناسید‌ می‌تواند فقط یک اتفاق باشد. اما اگر تمام مدت در مکان‌های مختلف به یک مرد برمی‌خورید، چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ شاید دست سرنوشت می‌خواهد شما با او آشنا شوید. یا آن مرد خجالتی مراقب شما است و منتظر یک فرصت عالی است تا به سوی شما بیاید و بگوید سلام.

اگر متوجه “این ۱۸ نشانه‌ی آیا او من را دوست دارد” شدید، همیشه مجبور نیستید منتظر یک مرد بمانید تا از شما دعوت کند بیرون بروید تا بفهمید شما را دوست دارد. گاهی، فقط کافی است وقتی اطراف‌تان است زبان بدن او را زیر نظر بگیرید و نشانه‌ها را بخوانید.


لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 269 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 10:20

ازدواج Married-Hands

به گزارش آلامتو به نقل از lifehack ؛ ازدواج زندگی هر فردی را تغییر می‌دهد. برخی از زوج‌ها شاد و صمیمی هستند و برخی دیگر روز به روز از یکدیگر دورتر می‌شوند. در این مدت یاد می‌گیرید که چگونه باید با یک نفر همزیستی کنید. از خطاها و اشتباهات او می‌گذرید. یاد می گیرید با کسی زندگی کنید که قبلا او را نمی‌شناختید و ممکن است با شما تفاوت زیادی داشته باشید. یاد می‌گیرید ببخشید و بخشیده شوید. ازدواج شما را ملزم به مذاکره و سازش می‌کند. اصلا مهم نیست این موضوع را دوست داشته باشید یا نه. بعد از دو سال زندگی عاشقانه،ممکن است همه چیز برایتان یکنواخت شود. بعد از فراموش کردن شیرینی‌های ماه عسل، همه چیز برایتان عادی می‌شود و تنها زمانی را کنار یکدیگر می‌گذرانید. دیگر خبری از لحظه‌های عاشقانه و هدیه‌های زیبا نیست. شاید به جرات می‌توان گفت ازدواج کردن آسان است اما ادامه این ازدواج بسیار دشوار می‌باشد. برای اینکه بتوانید زندگی خوبی در کنار همسرتان داشته باشید، این نکات و ترفندها را هرگز فراموش نکنید.

1.ازدواج همانند یک کار و تلاش پایدار و بی وقفه است:

هرگز دوست داشتن را متوقف نکنید. همیشه به طرف مقابلتان توجه داشته باشید. یاد بگیرید، به اشتراک بگذاریدو با همسرتان لبخند بزنید. باخودتان رفتار خوبی داشته باشید و با همسرتان بهتر رفتار کنید. هرگز نگاه‌ها، کلمات یا فعالیت‌های خود را نادیده نگیرید. سعی کنید برای دوست داشتن و عشق ورزیدن سخت تلاش کنید. به دنبال حقیقت باشید نه اینکه بخواهید همیشه حق را به خودتان بدهید. مطمئن شوید که همانند روزهای اول ازدواج توانایی شنیدن حرف‌های همسرتان را دارید. دهان خود را در برخی از مواقع بسته نگه دارید، غر نزنید و همیشه شاکی نباشید. به طرف مقابلتان کمک کنید، سعی کنید در انجام کارهای مفید او را تشویق نمایید. زمان رخ دادن طوفان‌های زندگی را بدانید و اجازه دهید عبور کنند. قبل از خواب تمامی مشکلات خود را حل کنید. اگر نیاز دیدید حتما از طرف مقابل عذر بخواهید.

2.همه چیز ارزش بحث کردن را ندارد:

بیشتر اوقات، بحث کردن در مورد برخی مسائل بسیار بی ارزش است. سعی کنید جنگ و دعوای خود را به صورت مسالمت آمیز حل کنید. هوشمندانه رفتار کنید. اگر رفتار نادرستی داشته باشید ممکن است رابطه شما را خراب کند.

3.همیشه لبخند بزنید:

اگر نمی‌توانید لبخند بزنید، زندگی خود را از دست خواهید داد. اگر بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید، همه شرایط سخت زندگی را مدیریت خواهید کرد.

4.زندگی شما چگونه است؟ از همسرتان راضی هستید؟

سعی کنید در مورد این سوالات فکر کنید. شاید جواب دادن به این سوالات کمی دشوار باشد اما می‌تواند برخی از موانع و مشکلات شما را برطرف نماید.

5.ازدواج ممکن است همانند رانندگی بر روی رولر کوستر باشد:

زندگی زناشویی شما چگونه است؟ پاسخ این سوال در هر روز از زندگی ممکن است متفاوت باشد. امروز خوب و عالی بوده اما شاید فردا وحشتناک باشد. پس به یاد داشته باشید که زندگی پستی و بلندی زیادی دارد. نباید زود جا بزنید.

6.هرگز همسر خود را با هیچ کسی مقایسه نکنید:

مقایسه کردن حتی در کودکان نیز آزار دهنده است . چه برسد به اینکه شما بخواهید همسر و همراه زندگی خود رابا فرد دیگری مقایسه کنید.هرگز اینکار را انجام ندهید. عواقب مقایسه کردن می‌تواند بسیار ناگوار باشد. مقایسه کردن رابطه، زندگی، اموال و حتی رابطه جنسی می‌تواند نتیجه بسیار بدی به همراه داشته باشد. زندگی تنها متعلق به شماست. سعی کنید از یکدیگر بهترین و ایده‌آل ترین فرد را بسازید . بر روی نکات مثبت همسر خود تمرکز کنید.

7.سعی کنید غریزه و احساس خود را بر منطق و دلیل خالی مقدم بدانید:

این گزینه یکی از سخت ترین بخش‌ها برای بیشتر زوج‌هاست . برخی از اوقات، یک طرف ممکن است علی رغم دلیل نادرست، تقاضای غیر منطقی و درخواست‌های احساسی حق با او باشد. دلیل خشک و خالی همیشه کافی نیست و ممکن است شما را وارد مسیر نادرستی بکند. در زندگی زناشویی سعی کنید از احساسات نیز کمک بگیرید. به خواسته‌های احساسی طرف مقابل گوش کنید و بعد از او سوالات منطقی بپرسید.

8.دلتان برای روزهای قبل از ازدواج و دوران نامزدی تنگ شده است؟

اگر جواب شما مثبت است می‌توانید زندگی خود را از حالت خسته کننده در بیاورید و از تجارب روزهای نامزدی استفاده کنید. اگر دوست داشتن همسر خود را متوقف کنید و همانند روزهای نامزدی به دنبال شاد کردن او نباشید، خیلی چیزها را از دست خواهید داد. اگر جوک گفتن، سینما رفتن، انجام فعالیت‌های هیجان انگیز و داشتن ایده‌های ناب را کنار گذاشته اید، بهتر است دوباره از اول همه چیز را آغاز کنید. این وظیفه شماست که همسرتان را همیشه شگفت زده کنید. همسر شما هر روز فرد متفاوتی است. با استفاده از موارد دلخواه او، هر روز را برایش هیجان انگیز کنید. همیشه از موارد جدید برای یکبار استفاده کنید. یکنواختی ممکن است حس خوبی در طرف مقابل شما ایجاد نکند.

9.رابطه جنسی خود را بررسی کنید:

اگر اجازه دهید رابطه جنسی شما بد باشد،مطمئن باشید که رابطه خوبی نخواهید داشت. اگر هر کدام از شما در هر بخشی از رابطه به خصوص رابطه جنسی کم بگذارد و مواردی را نادیده بگیرد، ممکن است لذت بردن از زندگی را نابود کنید.

10.صبر وشکیبایی را سرلوحه زندگی خود قرار دهید:

صبر و شکیبایی تنها با همسرتان کافی نیست، باید در مقابل خود نیز شکیبا باشید. باید همیشه بر روی خود کار کنید و جنبه‌های مثبت خود را بهبود ببخشید. صبر وشکیبایی تنها گزینه‌ای است که می‌تواند روزهای ناگوار و سخت زندگی را برایتان آرا‌م‌تر کند. زمانی که دو نفر با عقاید، فرهنگ، افکار و احساسات مختلف کنار یکدیگر زندگی می کنند، باید روش مدیریت و سازماندهی زندگی را نیز بدانند. در اینگونه مواقع صبر بسیار مفید و موثر خواهد بود. استفاده از روش‌های مدیتیشن گزینه بسیار خوبی است. سعی کنید هر کاری که به افزایش صبر و شکیبایی شما کمک می‌کند را انجام دهید.

11.همسرتان همیشه بهترین است و باید در اولویت باشد:

زمانی که همسرتان به شما نیاز دارد خواندن کتاب، انجام کارهای خانه، تماشای تلویزیون و صحبت کردن با گوشی را کنار بگذارید. خود را در اختیار او قرار دهید. اگر اینکار را نکنید به تدریج از شما فاصله می‌گیرد و فراموشتان می‌کند.

12.هیچ وقت ساکن نباشید:

اگر اینکار را انجام دهید و زندگی شما وارد یکنواختی شود، مرگ تدریجی آن نیز شروع خواهد شد. سعی کنید زندگی خود را بر اساس بالاترین استانداردها بنا کنید. همدیگر را عاشق هم کنید.


لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 251 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 10:20

رامبد جوان که در نظرسنجی مسابقه سه ستاره با عادل فردوسی پور در بخش بهترین مجری سال رقابت دارد در صفحه شخصی اینستاگرامش اعتراف کرد:

رقابت و مسابقه همیشه برام جذاب بوده در حدی که دیشب تو خندوانه از همه خواستم بهم رای بدن تا از رقیب و رفیق عزیزم عادل فردوسی پور جلو بیفتم. شک ندارم حمایتم کردین. ولی هر ساعتی که گذشت احساس کردم زیادی شیطنت کردم.

همانطور که تو پیام ویدیویی ام در برنامه سه ستاره هم گفتم با کمال افتخار به عادل بزرگ رای می دم چون رای دادن به او رای دادن به شرافت و استواری و مهربانیه.

خواهش می کنم هرکس که دیشب به من رای داده دو برابرش تلاش کنه تا رای دیگران رو به نفع عادل عزیز جلب کنه. این توقع رامبدِ از شما که داره تلاش می کنه شاد بودن رو بین خودمون رواج بده. منتظر تماشای مهربونیتون هستم.

rambod2


لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 253 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 3:15

امیر تاجیک

«امیر تاجیک» خواننده نسل اول موسیقی پاپ موسیقی پاپ، با درج پیامی در صفحه اینستاگرامش از از حضور در آلمان خبر داد.

این خواننده قدیمی و صاحب‌نام که فصل جدیدی از فعالیت‌هایش را همراه با برادرش امید، طی ماه های گذشته آغاز کرده بود، با انتشار تصویر مشترکی با برادرش در صفحه اینستاگرامش نوشت: «خداحافظ تهران، سلام آلمان». او ترجمه آلمانی این جمله را هم به متن فارسی‌اش اضافه کرده است.

بنا به گفته یکی از اعضای ارکستر تاجیک، او بنا به دعوت شرکتی ایرانی- آلمانی برای ادامه فعالیت‌های هنری‌اش به این کشور مهاجرت کرده است.

خواننده «زیر آسمان شهر» اخیراً در گفت‌و‌گویی اعلام کرده بود برای سال ۹۵ برنامه‌های گسترده ای دارد. موزیک‌ویدئوی «تو هم تأیید کن» هم با حضور امیر و امید تاجیک به تازگی در رسانه های مختلف آنلاین و تلویزیونی منتشر شده است.

با اینکه با تغییر دولت از سال 92، وزارت ارشاد رویه ای را بکار بسته که حتی خواننده های لس آنجلسی را برای فعالیت در ایران به طمع انداخته، روشن نیست چرا برخی خوانندگان و بازیگران ترجیح می دهند از ایران بروند.

امیر تاجیک از ایران رفت


لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 223 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 3:15

کچلی blad

برخی برای توجیه طاسی سر می‌گویند که «کچل خوش شانس است،» اما دانشمندان به درمانی جدید برای درمان طاسی دست یافته‌اند که می‌تواند مانع ریزش مو شود.

به گزارش آلامتو به نقل از فرادید، موسسه پژوهشی سامومد (Samumed) دارویی با نام علمی SM04554 را بر روی گروهی از مردان 18 تا 55 ساله آزمایش کرد. تمام این افراد با مشکل ریزش مو مواجه بودند. گفته می‌شود که این روش بر روی مردان جواب داده است.

پژوهش انجام شده نشان داد افرادی که ترکیب فوق را در یک بازه 135 روزه به پوست سرشان مالیدند، با افزایش تراکم موهایشان مواجه شدند.

یافته‌های این پژوهش در آکادمی درماتولوژی در روز 5 مارس در واشنگتن ارائه شد. پژوهشگران در این تحقیق، از 300 مرد در سه گروه استفاده کردند: گروه دارونما، گروه دوم که 0.15 درصد ترکیب را استفاده کرد و گروه سوم که 0.25 درصد ترکیب را استفاده کردند.

پس از 135 روز مشخص شد که هم گروه دوم و هم گروه سوم با افزایش تعداد موها و افزایش تراکم موها البته در تراکم کم مواجه شدند. پژوهشگران از تکنیک عکاسی ماکرو برای سنجش وضعیت موی افراد استفاده کردند.

دو داروی دیگر (فیناستراید و ماینوکسیدیل) برای درمان ریزش مو وجود دارند که البته بدون مشکل نیستند!

در گروه اول، یعنی گروه دارونما که از یک ترکیب خنثی استفاده شده بود، تعداد موها از 114 عدد در هر سانتی متر مربع به 111.5 رسید. این در حالی بود که در گروه سوم، تعداد موها با افزایشی کم از 110.8 به 118.5 رسیدند. اما بهترین نتیجه در گروه دوم مشاهده شد. در این گروه، تعداد موها از 104.9 به 115 رسید.

از این ترکیب دقیقا به مدت 90 روز استفاده شد، اما افزایش تعداد موها در هر سانتی متر مربع تا روز 135 مشاهده شد.

در این پژوهش آمده که داروی SM04554 کاملا امن و بدون عوارض است. علاوه بر آن، گفته شده هیچ مورد غیرطبیعی در بازه انجام پژوهش مشاهده نشده است. سامومد می‌گوید که قصد دارد پس از انجام پژوهشی دیگر در ابعاد گسترده‌تر، این محصول را ثبت و روانه بازار کند.

دکتر ادم سیمون می‌گوید: «در حال حاضر راه‌های پیشگیری از کچلی در مردان بسیار کم و محدود است. بنابراین هرگونه دستاوردی در این زمینه می‌تواند خبری خوش برای متخصصان پوست و البته مردم باشد.»

گفتنی است در حال حاضر دو درمان برای ریزش مو بین مردان محبوبیت دارد. داروی اول «فیناستراید» است که گفته می‌شود بر قوای جنسی فرد اثر منفی می‌گذارد. داروی دوم نیز «ماینوکسیدیل» است که دو مشکل اساسی دارد: اول اینکه چند ماه زمان می‌برد تا تاثیر بگذارد و ثانیا اینکه اگر مصرف آن را متوقف کنید، ریزش موهایتان به حالت اول برمی‌گردد.



لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 255 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 3:15

فال روزانه 29 اسفند

فال روزانه

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

فروردین: شما دوست ندارید در یک جنگ مغلوبه پیکار کنید اما ممکن است قادر نباشید که خود را از این موقعیت عقب بکشید حتی اگر بدانید که باید این کار را بکنید. امروز سیاره شما مریخ انرژی بالایی را از پلوتون دریافت می‌کند و همه نیروهای دنیا نیز نمی‌توانند شما را از رسیدن به اهداف تان بازدارند. خوشبختانه شما می‌توانید از این شدت انرژی به نفع خود استفاده کنید. به جای اینکه کار جدیدی را شروع کنید از چیزهایی که اکنون دارید محافظت کنید و آنها را به اتمام برسانید.

اردیبهشت: اگر تازگی‌ها به هیجان و احساسات خود اجازه داده‌اید که کاری خارج از شخصیت و افکارتان انجام دهد حالا زمان صبر کردن است. شما احساس عدم تعادل را دوست ندارید به خاطر اینکه ممکن است شتاب زده فکر کنید و دست به عمل بزنید. با وجود اینکه ممکن است اهداف شما قابل تحسین باشند بهتر است که امروز را دوباره بررسی کنید. در روزهای آینده پیشرفت کردن برای شما خیلی آسان است اگر موقعیت  کنونی خود را دوباره ارزیابی کرده باشید.

خرداد: کنترل کردن شرایط کنونی اکنون زیاد هم برای شما سخت نیست به خاطر اینکه شما ذاتا می‌دانید که ریسک این کار زیاد است. با وجوداینکه شمازیاد هم به صبور بودن معروف نیستید اما نمی‌خواهید با کارهای شتاب زده و عجولانه به این تصور دامن بزنید. این کار نیاز به مواظبت دارد؛ لازم است که حواس خود را جمع کرده و هر زمان که احساس آمادگی کردید شروع کنید. خوشبختانه از احساسات خود آگاه بودن برای تان کافی است تا بتوانید از کارهای بیهوده جلوگیری کنید.

تیر: احساس زیاد جالبی نیست زمانی که شخصی را که دوستش دارید بخواهد شما را مدام زیر نظر و کنترل خود داشته باشد. چیزی که این وضع را بدتر می‌کند این است که اگر همين حالا احساسات شما برانگیخته شود حتی اگر شما بدانید که بهتر است آنها را برای خودتان نگاه دارید آنها را بیان می‌کنید. با این وجود فشار و بحران ادامه پیدا می‌کند و اگر شما بگویید که امروز در ذهن تان چه می‌گذرد فردا احتمالا این مشکل حتی بزرگتر نیز خواهد شد. با صحبت کردن درباره اینکه چه می‌خواهید از درگیری‌ها و کشمکش‌های بیهوده پرهیز کنید اما سعی کنید تا حد امکان  عاقلانه و منطقی به زندگی نگاه کنید.

مرداد: امروز داشتن یک وضعیت و حالت متعادل روش خوبی است که بتوانید از پس یک شوک عاطفی برآیید، اما احتمالا فقط کارهای حتمی‌و ضروری خود را به بعد موکول می‌کنید. شما باید قادر باشید که تا آخر تعطیلات در برابر تغییرات بزرگ و متلاطم زندگی تان ایستادگی کنید اگر به یاد بیاورید که آرام بمانید. اما برای یک مدت طولانی مقاومت نکنید؛ زمانیکه نیروهای پویا و متغیر شروع به تغییر می‌کنند این وضعیت درست خواهد شد.

شهریور: امروز برایتان کمی‌راحت تر از همیشه است اگر بخواهید برای دیگران توضیح و تفسیر دهید اما شما می‌توانید هنوز هم درباره اختلافاتی با دیگران صحبت کنید که کاملا حل نشده است. اکنون روابط شما با دیگران در موقعیت خوب و واضحی قرار دارد با این حال هنوز سخت است که بدون مقدمه به موضوع اصلی بپردازید. به خودتان قول دهید که رویاهای خود را دنبال کنید بدون اینکه نیاز باشد به دیگران در این رابطه توضیحی دهید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و به ندای درونی خود اعتماد کنید.

مهر: ممکن است امروز در رابطه با یک موضوع خانوادگی بسیار نگران باشید و این مشغولیت ذهنی می‌تواند شما را از فعالیت‌های کاری تان بازدارد. موضوع این نیست که احساس شما اشتباه است؛ بلکه این است که شما می‌توانید حس روشن بینی خود را از دست بدهید. بهترين كاری كه می‌توانيد بکنید این است که خود را با فعالیت‌های روزمره تان مشغول کنید. حتی اگر شما درباره کاری که باید بکنید سئوال داشته باشید احساسات اخیر شما هیچ تغییری نمی‌کنند. احساسات شدید و مشتاق خود را تایید کنید بدون اینکه نیاز به تغییر آنها باشد.

آبان: دو سیاره حاکم شما مریخ و پلوتون یک مثلث حمایتی را برای شما تشکیل داده‌اند و این کار به شما کمک می‌کند تا با موفقیت در راه تغییرات مثبت گام بردارید. ممکن است لازم باشد که امروز و الان به سختی تلاش کنید و خوشبختانه می‌توانید از انرژی ذخیره شده خود کمک بگیرید. اما اگر نتوانید از این اشتیاق و شدت انرژی خود اطلاع درستی داشته باشید ممکن است تحت تاثیر دیگران قرار بگیرید. نگاه کنید که چگونه دیگران به شما واکنش نشان می‌دهند و اگر آنها به خاطر کارهای شما شگفت زده شدند کافی است کمی رویکرد خود را آرام تر کنید.

آذر: شما می‌توانید امروز نیروی بسیار زیادی را از حمایت دوستان نزدیک یا اعضای خانواده تان دریافت کنید. همکاران تان ممکن است حتی به شماتوجه هم نکنند. اما از آنهایی که برای تان مهم هستند تشکر و قدردانی شایسته‌ای دریافت می‌کنید. ممکن است در ظاهر دست هایتان در شرایط کنونی بسته باشند و برای تان خیلی سخت است که به کارهایتان برسید. زمانیکه بتوانید حقیقت را بپذیرید همه چیز همان جوری می‌شود که آرزویش را دارید.از شدت بحران کاسته می‌شود و شما قادر خواهید بود که بلاخره در کارتان موفق شوید.

دی: جاه طلبی زیاد ممکن است امروز کار دست تان دهد به خاطر اینکه شما در وضعیت پیچیده‌ای کار می‌کنید و نمی‌توانید به اهداف تان برسید. ممکن است بخواهید بیشتر از توان تان کار انجام دهید و از کاری که الان دارید انجام می‌دهید خشنود نیستید حتی اگر دیگران شما را تحسین کنند. اگر بتوانید از این انتظارات غیرواقعی خود دست بکشید احساس بهتری در رابطه با خودتان خواهید داشت و بهره‌وری‌تان نیز بالاتر خواهد رفت.

بهمن: امروز یک تغییر جادویی خارق العاده در نیمه ناخودآگاه ذهن تان رخ می‌دهد و همه دوست دارند نتیجه این تغییر درونی شما در طی روزهای آینده ببینند. به هر حال ممکن است تصمیم بگیرید که تغییرات بزرگ را پیش خودتان نگاه دارید به خاطر اینکه به خاطر اینکه فکر می‌کنید دنیای درون شما به دیگران ربطی ندارد. اگر تصمیم بگیرید که از آنچه که در رابطه با شخص دیگری اتفاق افتاده مطلع شوید لازم است که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید چرا که شما می‌خواهید و نه به خاطر اینکه دیگران از شما انتظار دارند.

اسفند: ممکن است احساس کنید که دوستان تان یا خویشاوندان تان اخیرا با شما بدرفتاری می‌کنند و مایل نیستید که دیگر با آنها رابطه‌ای داشته باشید. این به معنی این نیست که به افکار دیگران هیچ اهمیتی نمی‌دهید بلکه فقط این است که قضاوت دیگران برای تان اهمیتی ندارد. از بازخوردی که دریافت می‌کنید درس بگیرید. اگر این کار را بکنید باعث می‌شود تجربه تان بیشتر شود و در کار خود موفق‌تر ظاهر شوید. اگر این کار را نمی‌کنید و یا اینکه اوضاع را بدتر کرد اجازه دهید این بحران رد شود. اگر به نصیحت دیگران گوش کنید هیچ چیزی از دست نمی‌دهید.


لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 227 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 22:01

اختلال هورمون در زنان

برای یک زن، هورمون‌ها معرف او هستند. از نوجوانی گرفته تا یائسگی، ریتم هورمون‌های ما می‌تواند خلق و خو، انرژی، زیبایی، و وضعیت کلی سلامت مان را تعیین نماید. اما همچنان تعجب می‌کنم از این‌که نقش هورمون‌ها در سلامت زنان، اغلب دست‌کم گرفته شده و ما به‌عنوان زن، چرا درباره چیزی که دربدن‌مان در حال رخ دادن است، پریشان و مبهوتیم.

به گزارش آلامتو به نقل از سلامت ؛ پیش از این‌که این موضوع مهم درباره سلامتی را به‌عنوان بدشانسی یک زندگی نرمال تلقی کنید، به بدن‌تان گوش دهید و بدانید که ممکن است علائمی وجود داشته باشد که نشان دهنده بی‌نظمی هورمونی بدن‌تان باشد.

خستگی

ظاهرا، شتاب و دویدن و عجله داشتن و احساس “خستگی”، شیوه‌ای پذیرفته شده برای زندگیست. اما احساس خستگی می‌تواند علامتی برای تغییر میزان هورمون‌ها باشد. من از زنان زیادی شنیده‌ام که خستگی‌شان را به‌مدل‌های مختلف گزارش می‌کنند. “من نمی‌توانم صبح‌ها از رختخواب بلند شوم” یا “بعدازظهرها از پا افتاده و ناتوانم”، این‌ها شکایت‌های رایج بیماران من است. حرف آخر: اگر متوجه تغییری در میزان انرژی‌تان شدید، آن را نادیده نگریرید. سطح هورمون‌های‌تان را چک کنید، تیروئید، انسولین، استروژن، پروژسترون، و هورمون‌های غدد فوق‌کلیوی می‌توانند همه‌گی به خستگی مربوط باشند.

بیخوابی

برای خیلی‌ها، این خستگی هم مربوط به تغییرات در خواب می‌شود. هورمون‌ها، عادات خواب را کنترل و تنظیم می‌کنند، و خیلی از زن‌ها، به‌دلیل تغییرات هورمونی، با اختلالات خواب، دست و پنجه نرم می‌کنند. پایین بودن میزان پروژستورون، بیخوابی‌ تا ساعت سه صبح را دربر دارد. در حالی‌که پایین بودن استروژن می‌تواند دلیل گرگرفتگی و عرق‌های شبانه باشد که برهم‌زننده یک خواب خوب و آرام شبانه است. اگر برای به خواب رفتن مجبورید گوسفندهای زیادی را بشمارید، پس وقتش است که وضعیت هورمون‌های‌تان را بررسی کنید!

زودرنجی و بدخلقی

اگر فرد مورد علاقه‌تان متوجه تغییراتی در خلق و خوی شما شد، ممکن است دلیلش چیزی فرارتر از یک روز بد کاری یا ترافیک کلافه کننده باشد. تغییرات هورمونی می‌تواند حتی متعادل‌ترین و آرام‌ترین زن‌ را به یک هیولای جیغ‌جیغو تبدیل کند. خیلی از خانم‌ها متوجه تغییراتی در خلق و خوی‌شان می‌شوند که مستقیما به موقعیت‌های خاصی در دوره قاعده‌گی‌شان می‌شود. داد و خروش‌ها و زودرنجی‌های پیش از قاعده‌گی، لزوما به‌دلیل اضطراب یا افسردگی نیست، بلکه می‌تواند به‌خاطر مداوا نکردن عدم تعادل هورمونی باشد.

موهای شما، وضعیت هورمون‌های‌تان را گزارش می‌دهند. تغییرات در حجم یا ساختار مو، همراه با ریزش آن، نشاندهنده اختلالات هورمونی می‌باشد. کم‌پشت شدن موهای بالای سر، می‌تواند علامت اختلال تیروئید باشد، و کم‌پشت شدن شقیقه‌ها اغلب به کمبود پروژسترون یا استروژن مربوط می‌شود. اگر متوجه شدید دسته‌ای از موهای‌تان کم‌پشت‌تر شده، ممکن است اندروژن‌تان بالا بوده یا هورمونDHT(دی هیدروتستوسترون) تان زیاد باشد.

اضافه وزن

همه خانم‌ها به وزن‌شان توجه دارند، تغییرات ناگهانی در وزن، یکی دیگر از علائم اختلال هورمونی است. افزایش وزن درناحیه شکم یا بازوها می‌تواند نشاندهنده مقاومت انسولینی باشد. سنگینی در سینه‌ها، اغلب به میزان استروژن و افزایش وزن در ناحیه باسن‌ها و ران‌ها به تیروئید مربوط می‌شود.

دانستن این‌که هورمون‌ها به وضعیت سلامتی مربوط هستند، به شما کمک می‌کند سرزنده، باانرژی و سالم بمانید. اگر از هریک از این علائم رنج می‌برید، با پزشک‌تان مشورت کرده و وضعیت هورمونی‌تان را ارزیابی کنید.


لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 303 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 22:01

فال روزانه 28 اسفند

فال روزانه

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

فروردین: امروز شما فکر می‌کنید که فقط باید به فکر خودتان باشید، اما افراد دیگری هم هستند که نیاز به توجه و محبت شما دارند. البته شما حس دلسوزی و ترحم خود را از دست نداده اید؛ بلکه فقط بیش از اندازه حساس شده اید. شما قدری هم فراموشکار شده اید و همینکه کسی پیدا شود که نیازهای افراد دیگر را بهتان یادآوری کند، موفقیت‌های چشمگیری را حاصل خواهید کرد.

اردیبهشت: امروز احساسات قلبی تان عوض شده است، پس به کسانی که درک‌تان می‌کنند دقیقاً بگویید که چه حسی دارید. اما سخنان شما مقصود واقعی تان را پنهان می‌کند. شما باید بفهمید که چرا دیگران سخنان رک و راست شما را بد متوجه می‌شوند، چرا که ممکن است کم کم واقع بینی خود را از دست بدهید. فراموش نکنید که هیچ کس از روی قصد نمی‌خواهد برایتان مشکل تراشی کند و جلوی پیشرفتتان را بگیرد.

خرداد: امروز دوستانتان به شما به عنوان یک رهبر و مدیر نگاه می‌کنند، اما وقتی که شما این مسئولیت را به عهده می‌گیرید از تصمیماتتان شگفت زده می‌شوند. شما زیاد میل ندارید این نقش را قبول کنید، ولی بیشتر از همه انتظار دارید افراد دیگر هم هر یک به نوبه خود مسئولیت‌های خود را انجام دهند. در نهایت یکی از بهترین سیاست‌های شما این است که حتی اگر روش و سبک شما باعث ناراحتی افرادی که ازتان پیروی می‌کنند شود باز هم آن را تغییر نمی‌دهید.

تیر: شما امروز می‌توانید با کمک حس ششم خود فراتر از محدودیت‌های احساسی همیشگی خود را نیز ببینید، اما این موضوع می‌تواند باعث بهم ریختن اعصاب دیگران شود. متاسفانه تا موقعی که نتوانید انتخاب‌های خود را با منطق و دلیل برایشان شرح دهید آنها طبق برنامه‌هایتان کار نخواهند کرد. اگر شما نسبت به عدم حمایت دوستانتان از خود بیش از حد حساسیت نشان می‌دهید، پس شاید به خودتان شک دارید. به یاد داشته باشید ناتوانی شما در ابراز کردن نظریات‌تان نتیجه نادرستی و اشتباه بودن نگرش‌تان است.

مرداد: یک تغییر ناگهانی در احساسات قلبی‌تان امروز شما را قادرمی‌سازد چیزهای بیشتری را با وضوح بیشتر ببینید، اما نمی‌توانید به راحتی این دیدگاه جدید را قبول کنید. شما هنوز درگیر ررویاهای ایده آلیستی خود هستید که حتی تلنگری خیلی قوی نیز نمی‌تواند این تصویر زیبا را خراب کنید. قبول کردن واقعیت به این معنی نیست که مجبورید تمام رویاهایتان را فراموش کنید.

شهریور: شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

مهر:هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی روی دیگران حساب کنید، چرا که به نظر می‌رسد همه آنها دمدمی‌ مزاج شده‌اند و نمی‌شود بهشان اطمینان کرد. از طرف دیگر شما احساس می‌کنید که می‌توانید زندگی خود را متعادل نگه دارید. اما شما مشکلاتی هم دارید، اینکه نمی‌خواهید با بعضی از مسائل روبرو بشوید. ولی اگر همین الان به سرعت مشکلا ت خود را حل کنید خیلی راحت‌تر است تا اینکه صبر کنید ببینید روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

آبان: ممکن است که امروز شما حوصله رویارویی با تنش‌ها را نداشته باشید. هرچقدر رابطه شما با فردی که دوستش دارید صمیمی‌تر می‌شود، شما بیشتر ازش فاصله می‌گیرید. شاید ترس‌های شما توجیهی برای این کار باشد. شاید این فرد شما را نپذیرد و یا ممکن است شما از برقراری این ارتباط خوشحال نمی‌شوید. اما به یاد داشته باشید نگرانی‌های شما بر پایه تجربیات قبلی و نیز مواردی هستند که اخیراً اتفاق افتاده‌اند.

آذر: دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس خودش را عوض نکند، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

دی:شما امروز احساس می‌کنید که پیش آمدهایی که رخ داده است کمی‌از حیطه کنترلتان خارج است. این سخن بدین منظور نیست که اتفاق بدی افتاده است؛ بلکه شما وقتی کنترل اوضاع از دستتان خارج می‌شود ناراحت می‌شوید. ولی امروز اتفاقات زیادی رخ داده که به نفع شما است، بنابراین بهتر است خودتان را به دست سرنوشت سپرده و لذت ببرید.

بهمن: اگر شما هر نوع مشکلی چه کاری و چه شخصی داشته باشید، درهای خوشبختی خیلی زود به رویتان بسته می‌شود. چون که امروز آخرین روزی است که خورشید هفتمین خانه شما، یعنی خانه مربوط به اطرافیانتان را ملاقات می‌کند. بنابراین شما فقط امروز فرصت دارید تا هر ناراحتی و مشکلی که دارید را مطرح کنید. پس حالا که شانس بهتان رو کرده فرصت را از دست ندهید.

اسفند: امروز اصلاً وقت خوبی برای صحبت کردن در مورد برنامه‌هایتان با رئیس و یا همکارانتان نیست، چرا که امروز شما نمی‌توانید خوب مقصود خود را بیان کنید. اگر شا مدتی صبر کنید خودتان می‌فهمید که از چه کلماتی باید استفاده کنید. اما نباید حین صحبت کردن زیاد هیجان زده شوید وگرنه قدرت تأثیر گذاری خود را از دست می‌دهید. افکار خود را به دقت هدایت کنید و نگذارید حواستان پرت شود.


لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 225 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 17:49

سرماخوردگی gettyimages-548301291-cold-bsip-uig-opener

فکر می‌کنید همه چیز را درباره سرماخوردگی و آنفلوآنزای وحشتناک می‌دانید؟ نه نمی‌دانید، نکات زیر را بخوانید تا بدانید امسال چطور از خودتان مراقبت کنید.

  1. واکسن آنفلوآنزا شما را از شر آنفلوآنزا خلاص می‌کند، پس همین الان برای واکسیناسیون اقدام کنید.

ممکن است تا چند روز بعد از واکسیناسیون، احساس ناخوشی داشته باشید، اما مانند ابتلا به خود آنفلوآنزا نیست. این واکسن، حاوی ویروس‌های زنده آنفلوآنزا نیست، پس غیرممکن است که از طریق واکسن، به این بیماری مبتلا شوید. هرگونه درد، تب، تهوع و کوفتگی که تجربه می‌کنید، نتیجه حالت تهاجمی سیستم ایمنی شما و تولید آنتی بادی علیه آنفلوآنزا می‎‌باشد.

  1. واکسن آنفلوآنزایی که از فروشگاه تهیه می‌کنید همانی است که پزشک‌تان به شما می‌دهد.

واکسنی که پزشک می‌خواهد به شما بدهد را می‌توانید از بیرون هم تهیه کنید. حتی اگر بیمه‌تان این هزینه را پوشش ندهد، بازهم به نفع شماست.

  1. حیوان خانگی‌تان هم به این واکسن نیاز دارد.

اگر حیوانات خانگی شما مرتبا در خانه چوبی‌شان هستند یا به مراکز مراقبت روزانه می‌سپاریدشان، آنها را هم واکسینه کنید. شاید از آنها دربرابر موج جدید آنفلوآنزای سگی محافظت نکند اما ۶۵ تا ۷۵ درصد می‌تواند در برابر آنفلوآنزای سگی فراگیرتر مصونیت ایجاد کند.

  1. به احتمال زیاد امسال آنفلوآنزا نمی‌گیرید.

برخلاف این حقیقت که بسیاری از افراد در واهمه شیوع آنفلوآنزای سالیانه به‌سر می‌برند، برای بزرگسالان بالای ۳۰ سال، این اتفاق تنها هر ده سال، دوبار روی می‌دهد. محققان می‌گویند، دلیلش آنتی‌بادی‌هایی است که سیستم ایمنی بدن ما هنگام ابتلا تولید می‌کند و بعدها یادآوری می‌شود. این اتفاق به ما کمک می‌کند از آنفلوآنزا مصون بمانیم. بازهم راه‌حل می‌خواهید؟ هرسال واکسینه شوید، تا ایمنی بلند مدت پیدا کنید.

  1. شما نمی‌توانید آنفلوآنزا را به سگ و گربه‌تان منتقل کنید.

آنها هم می‌توانند آنفلوآنزا بگیرند اما فقط از سگ و گربه‌های دیگر. و به ندرت هم کشنده خواهد بود.

  1. شما هم نمی‌توانید از سگ‌تان آنفلوآنزای سگی بگیرید.

اما سایر حیوانات خانگی‌تان می‌توانند مبتلا شوند، گربه‌ها، خوک‌ها و انواع پرندگان و راسوها در معرض این خطر قرار دارند. اگر سگ شما علائمی دارد( آبریزش بینی، تب، سرفه)، او را پیش دامپزشک ببرید. او را به مدت ۵ تا ۷ روز قرنطینه کنید تا سایر حیوانات در امان باشند. درمان فوری برای آنفلوآنزای سگی وجود ندارد، مایعات فراوان به او بدهید تا بدنش کم آب نشود. درمانش یک تا دو هفته طول خواهد کشید.

  1. شما می‌توانید در بازی با سرماخوردگی برنده شوید.

رینو ویروس یا ویروس بینی، عامل بیشتر سرماخوردگی‌هاست و دوست دارد داخل بینی مستقر شود؛ جایی‌که دمایش می‌تواند هفت درجه سردتر از سایر قسمت‌های بدن باشد، اما دانشمندان مطمئن نیستند که دلیلش چیست. مطالعه‌ای جدید در دانشگاه Yale نشان می‌دهد در دمای پایین، رینوویروس‌ها بهتر تولید مثل کرده و سیستم ایمنی ما به‌سختی می‌تواند با آن مقابله کند. وقتی دمای هوا افت می‌کند، به اندازه کافی بخوابید، مرتب ورزش کنید، و میوه‌جات و سبزیجات تازه به‌وفور بخورید، ثابت شده که با این پیشگیری‌ها می‌توانید سیستم ایمنی‌تان را تقویت کنید.

  1. ممکن است تاثیرات واکسن آنفلوآنزا رو به افول باشد.

واکسیناسیون سالیانه، ممکن است به‌زودی تبدیل به روشی ناکارآمد شود. واکسنی که سالهاست قابلیت جلوگیری از همه یا دست‌کم بیشتر موج‌های ویروسی را داشته باشد، در ۵ تا ۷ سال آینده به یک واقعیت تبدیل خواهد شد یعنی هنوز چنین واکسنی موجود نیست. هم‌اکنون، این واکسن‌ها در حال تست شدن روی حیوانات هستند وتست انسانی این واکسن از سال ۲۰۱۶ شروع خواهد شد.

لاغری و کاهش وزن

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 258 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 17:49

موفقیت

هر کسی در زندگی خود حداقل یکبار شکست را تجربه می‌کند. نباید به شکست‌ها یا اشتباهات خود اجازه دهیم بر ما غلبه کنند و زندگیمان را تحت تاثیر خود قرار دهند. پذیرفتن لحظه‌ها به هنگام رخ دادن می‌تواند بسیار مهم باشد. باید اجازه دهیم همه چیز در زمان خود اتفاق بیفتد و بگذرد. باقی ماندن در لحظات شکست، ضربه سختی به شما وارد خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم در مورد روش‌های مهم عبور از شکست صحبت کنیم. این اعتقادات پایدار و مداوم می‌تواند به شما کمک کند بر شکست‌های خود غلبه کنید و حس بهتری داشته باشید.

  1. به یاد بیاورید که چرا اینکار را شروع کرده‌اید:

هر زمان که با شکست مواجه می‌شوید به ذخیره انرژی، شور و اشتیاق و اعتقادات قوی نیاز دارید تا بتوانید از این شکست عبور کنید. به طور مداوم از خودم می‌پرسم دلیل این کار من چه بوده است؟ دلیل کار من این بود که نمی‌خواستم متوسط باشم، می‌خواستم دیگران را تشویق کنم و به آن‌ها انگیزه بدهم. دلایل بسیار زیادی در جهان وجود دارد که نیازمند تمرکز و توجه ماست. پشت هر کاری دلیلی است و شما باید این دلیل را در زمان مشخص و صحیح کشف کنید. ما از علت‌هایی که در جهان وجود دارد آگاه نیستیم. زمان می‌گذرد و هر روز در مسیر رسیدن به اهدافمان با موانع جدیدی روبرو می‌شویم که نیازمند اعتقاد و امید پایدار ماست. هر مانعی در این مسیر، یادآور شروع این سفر است. پس به عقب برگردید و بدانید چرا کارتان را آغاز کردید.

  1. بلند شوید و دوباره تلاش کنید:

هرچقدر بیشتر بر روی زمان گذشته تمرکز کنید، زمان اندکی برای بهبود بخشیدن موقعیت خود و موفق شدن خواهید داشت. زمانی که همه چیز مطابق برنامه پیش نرفت، نیازی نیست نا امید و افسرده شوید. از زمان به نفع خود استفاده کنید و هر چقدر که می‌توانید برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید. از خودتان بپرسید چه کاری می‌تواند شما را به هدف نهاییتان نزدیک‌تر سازد. موفقیت، نتیجه تلاش‌های کوچکی است که کنار یکدیگر قرار می‌گیرد. قانون طبیعت به ما نشان می‌دهد که اتفاقات خوب در زمان تعیین شده خود رخ می‌دهد ، پس اگر می‌خواهید تغییرات مثبتی را مشاهده کنید، تمامی تلاش خود را برای دروی دانه‌هایی که کاشته‌اید انجام دهید. بلند شوید و تلاش خود را برای یک شروع تازه به کار گیرید. شاید یکی از بزرگترین ضعف ما انسان‌ها این است که بلند نمی‌شویم. خاص‌ترین روش برای رسیدن به موفقیت ، دوباره تلاش کردن است.

  1. صداها را خاموش کنید:

صداهایی که در ذهن شما وجود دارد به عنوان شک و تردید عمل می‌کند، این صداهای شک برانگیز در ذهنتان جمع می‌شود و باعث ایجاد نگرانی و ترس می‌گردد. فشار بیشتر نیز ممکن است از حرف‌های دیگران ناشی شود. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که به نسخه بهتری از خودتان دست یابید. اگر بخواهید به طور مداوم تحسین دیگران را به دست آورید هرگز به موفقیت دست نخواهید یافت. یکی از بخش‌های اصلی موفقیت این است که بدانید چگونه درد خود را کنترل کنید و از آن برای ساخت یک نیروی قوی بهره ببرید. این کنترل از طریق تمرکز بر افکار مثبت به دست می‌آید. زمانی که افکار منفی به سراغتان آمد، با افکاری همچون ” من می توانم” آن را جایگزین کنید. تنها کمی مثبت اندیش بودن می‌تواند هدف شما را روشن‌تر سازد و برای رسیدن به این هدف به شما کمک نماید.

  1. یک پشتیبان خوب پیدا کنید:

زمانی که با شکست مواجه می‌شوید، حس اعتماد به نفس شما کمتر خواهد شد، بنابراین به یک نفر نیاز دارید تا بتوانید با او صحبت کنید.  ایجاد یک چهارچوب حمایتی از محرک‌های بیرونی همچون خانواده، دوستان و معلمان می‌تواند انرژی و انگیزه زیادی برای شما فراهم کند. اعتراف به شکست و صحبت در مورد آن می‌تواند رهایی بخش و منبع ایجاد شجاعت باشد. از دوستان خود بخواهید در مورد نحوه غلبه آن‌ها بر موانع توضیح دهند. داستان زندگی این افراد می‌تواند منبع خوبی از انرژی و انگیزه باشد. بنابراین باید در مکالمات مختلفی شرکت کنید و سوالات زیادی را در این مورد بپرسید تا بتوانید اعتماد به نفس از دست رفته خود را برگردانید.

  1. صبر و شکیبایی را به بهترین شکل یاد بگیرید:

به منظور انطباق با شکست‌های سریع، باید آن را به عنوان یک موقعیت موقتی بپذیرید تا مدیریت آن راحت تر شود. هیچ خط پایانی برای شکست وجود ندارد و باید بدانید که این یک مسیر پیوسته است و شما می‌توانید در آن رشد کنید. صبر و شکیبایی در اینگونه موارد می‌تواند کمک فراوانی به شما بکند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی برنامه ریزی خود سخت کار کنید. اینکار باعث می‌شود دوباره بلند شوید و راه خود را با قدرت هرچه تمام‌تر آغاز کنید. رویاهای خود را با صبر و شکیبایی پرورش دهید و منتظر نتایج شگفت انگیز آن بمانید. زمانی که با شکست مواجه می‌شویم ، انگار بارهای سنگینی را بر روی دوش خود حمل می‌کنیم و فکر می‌کنیم دنیا به پایان رسیده است . شکست نیز بخشی از زندگی است پس اجازه دهید همانند سایر رخدادها، بگذرد. شکست می‌تواند دیدگاه جدیدی برای شما ایجاد کند و روح تازه‌ای به زندگی شما بدمد. مثبت فکر کنید و مطمئن باشید نتایج مثبتی نیز دریافت خواهید کرد.

لاغری و کاهش وزن


آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 222 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 17:49